| کد خبر: 213378 |

تصادف ۲ تاکسی در رزن همدان پنج کشته بر جا گذاشت

رییس پلیس راه استان همدان گفت: تصادف ۲ دستگاه تاکسی در مسیر قره درجزین از توابع شهرستان رزن استان همدان منجر به مرگ پنج تن و مجروح شدن پنج مسافر شد.

تین نیوز

رییس پلیس راه استان همدان گفت: تصادف ۲ دستگاه تاکسی در مسیر قره درجزین از توابع شهرستان رزن استان همدان منجر به مرگ پنج تن و مجروح شدن پنج مسافر شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، سرهنگ رضا عزیزی اظهار داشت: یک دستگاه تاکسی پراید به علت تجاوز به چپ با تاکسی دیگری در مسیر درگزین برخورد کرد که در نتیجه آن ۲ راننده تاکسی در دم جان خود را از دست دادند.

وی اضافه کرد: هشت تن از مصدومان این سانحه به بیمارستان منتقل شدند که سه تن از آنها به علت شدت جراحات وارده پس از عزیمت به بیمارستان جان باختند.

رییس پلیس راه استان همدان گفت: کارشناس پلیس راه علاوه بر مقصر شناختن یکی از رانندگان تاکسی، فرمانداری رزن را نیز به علت اعطای مجوز مسافرکشی به این ۲ راننده پراید در مسیر برون شهری مقصر شناخت.

سرهنگ عزیزی افزود: فرمانداری رزن بدون رعایت قوانین دولتی اقدام به اعطای مجوز به ۳۰ تاکسی برای مسافرکشی در برون شهر کرده است که این اقدام آنها خلاف قانون است.

وی اضافه کرد: سواری پراید استحکام لازم را برای مسافرکشی در برون شهر ندارد و در صورت بروز حادثه شاهد مرگ شمار زیادی از مسافران این قبیل خودروها خواهیم بود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.