| کد خبر: 208671 |

فعالیت هرگونه تاکسی ون و اتوبوس تا ۳۰ فروردین در همدان ممنوع است

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار همدان گفت: فعالیت هرگونه تاکسی ون و اتوبوس تا ۳۰ فروردین در شهر همدان ممنوع است.

تین نیوز

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار همدان گفت: فعالیت هرگونه تاکسی ون و اتوبوس تا ۳۰ فروردین در شهر همدان ممنوع است.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، محمودرضا عراقی پیش از ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران از آخرین تصمیمات ستاد مقابله با کرونا در استان همدان سخن گفت و افزود: از این پس طرح فاصله‌گذاری اجتماعی به صورت هوشمند اجرا خواهد شد به گونه‌ای که اوضاع به شکل پلکانی رصد و بر اساس شرایط، تصمیمات اتخاذ و اعلام می‌شود.

وی با بیان اینکه بر اساس آخرین تصمیمات، مدارس و دانشگاه‌ها تا ۳۰ فروردین ماه تعطیل خواهند بود و کسبه کم ریسک و یا دارای ریسک متوسط از ۲۳ فروردین با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، فعالیت خود را آغاز خواهند کرد، گفت: صنوف و کسبه با ریسک بالا شامل سالن‌های پذیرایی، باشگاه‌های ورزشی، استخرها، مساجد، اماکن پرتجمع و مواردی از این قبیل تا ۳۰ فروردین تعطیل خواهند بود.

عراقی اضافه کرد: دو سوم کارمندان دولت از ۲۳ فروردین در ادارات حضور خواهند یافت و یک‌سوم کارکنان بنا بر صلاحدید مدیران کل و بر اساس اولویت افراد بالای ۶۰ سال و یا دارای بیماری زمینه‌ای، در مرخصی و یا دورکاری به سر خواهند برد.

وی با بیان اینکه مبادی شهرها تا ۳۰ فروردین از ورود خودروها با پلاک غیربومی خودداری خواهند کرد اما از ۲۳ فروردین، تردد بین شهرستان‌های استان همدان آغاز خواهد شد و مانعی ندارد، گفت: کارگاه‌های تولیدی و عمرانی و حمل و نقل عمومی و بار همچون گذشته با رعایت اصول بهداشتی به فعالیت خود ادامه خواهند داد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار همدان اضافه کرد: بر اساس تصمیم ستاد مقابله با کرونا استان همدان، فعالیت هرگونه تاکسی ون و اتوبوس تا ۳۰ فروردین در شهر همدان ممنوع است.

عراقی با بیان اینکه به مردم توصیه می‌شود همچنان اصول بهداشتی را رعایت کرده و جز در موارد ضروری از خانه خارج نشوند، گفت: اقشار آسیب‌پذیر برای دریافت بسته حمایت معیشتی و تسهیلات در حال شناسایی هستند.

وی با بیان اینکه از میان واحدهای تولیدی، تنها واحدهایی تسهیلات دریافت خواهند کرد که تعدیل نیرو نکرده باشند، گفت: شرایط ابتلاء به کرونا در استان همدان در حال بهبود است اما این به معنی کنترل قطعی آن نیست و از مردم تقاضا می‌شود توصیه‌ها را جدی بگیرند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.