| کد خبر: 183020 |

◄ راهداری ملایر به استقبال بهار می‌رود

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ملایر از اجرای طرح استقبال از بهار از سوی این اداره در ایام نوروز خبر داد.

تین نیوز

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ملایر از اجرای طرح استقبال از بهار از سوی این اداره در ایام نوروز خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از  روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان، جواد نگاهداری در گفتگویی اظهار کرد:  این طرح از 12 اسفندماه سال جاری آغاز می‌شود و تا 20 فروردین ماه سال آینده ادامه خواهد داشت.

وی افزود: طرح استقبال از بهار با نصب پلاکارد در راهدارخانه‌ها و ورودی اداره و نیز طرح گشت‌های سیار برای کمک به خودروهای در راه مانده نیز در ایام نوروز اجرا خواهد شد.

نگاهداری با اشاره به این‌که تجهیزات لازم برای اسکان اضطراری مسافران در راهدارخانه‌ها فراهم شده است، بیان کرد: در صورت بروز برف و سرما نیز ماسه و نمک به میزان لازم در راهدارخانه‌های این شهرستان ذخیره شده است.

وی ادامه داد: 80 نیروی راهدار نیز در ایام نوروز به شکل شیفتی و شبانه‌روز در راهدارخانه‌های این شهرستان در آماده باش کامل هستند.

رییس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ملایر در ادامه به اقدامات انجام شده پیش از فرا رسیدن ایام نوروز اشاره کرد و یادآور شد: تمامی محورهای ارتباطی شهرستان مجهز شده و هیچگونه مشکلی در بحث استقبال از مسافران نوروزی نداریم.

این مسئول لکه‌گیری آسفالت در محورهای مواصلاتی، شستشوی علائم و گاردریل‌ها، پاکسازی حاشیه جاده‌‌ای محورها، نظارت و بازرسی از مجتمع‌های بین راهی و اقداماتی از این جمله را در دستور کار این اداره برشمرد.

جواد نگاهداری تأکید کرد: تمامی مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی نیز در ایام نوروز آمادگی کامل خدمات‌رسانی مطلوب به  مسافران نوروزی را خواهند داشت.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.