| کد خبر: 173135 |

◄ آسفالت و بهسازی محورهای مواصلاتی تویسرکان

روکش راه‌های روستاهای سهام آباد، اشتران، وردوآورد، شهرستانه، فیروزان، کارخانه خیرآباد، فرسفج، تویسرکان-کنگاور و تویسرکان-جوکار به طول 19 کیلومتر و همچنین تهیه و نصب تابلوهای راهنمایی مسیر از دیگر اقداماتی است که در هفته دولت انجام خواهد شد.

تین نیوز

به مناسبت گرامیداشت هفته دولت آسفالت و بهسازی راه گلزار شهدا نجفیه، تیمیجان و اشتران شهرستان تویسرکان انجام شد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای همدان، در مراسم افتتاح این طرح که با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد، فرماندار تویسرکان با قدردانی از همکاری اهالی این روستاها به امور مهم انجام‌شده گفت: مسئولان باید خدمت به مردم را اولویت کار خود قرار دهند و تا زمانی که مسئول هستند باید برای رفاه و آسایش مردم تلاش کنند.

حبیب مومیوند در ادامه با قدردانی از زحمات اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای همدان، خواستار تداوم خدمات‌رسانی در زمینه ایمن‌سازی راه‌ها شد.

وی در ادامه به پروژه‌های قابل‌افتتاح این شهرستان در هفته دولت اشاره و خاطرنشان کرد: در این شهرستان 42‌پروژه قابل‌افتتاح بااعتبار 31‌میلیارد و 600‌میلیون تومان و چهار پروژه کلنگ زنی بااعتبار چار میلیارد و 700‌میلیون تومان وجود دارد که در هفته دولت اجرایی می‌شوند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان نیز در این مراسم اظهار کرد: برای تکمیل عملیات زیرسازی و اجرای آسفالت این پروژه یک‌صد میلیون تومان از محل اعتبارات استانی هزینه شده است.

مصطفی پناهنده افزود: بهسازی و آسفالت روستای نجفیه به مساحت دو هزار و 300‌مترمربع با 70‌میلیون تومان، بهسازی و آسفالت روستای تیمیجان به طول 170‌متر بااعتبار 18‌میلیون تومان و بهسازی و آسفالت روستای اشتران به طول 130‌متر بااعتبار 12‌میلیون تومان اجرایی شده است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.