| کد خبر: 168179 |

◄ سفر ایمن و راحت حق مسافر است

افزایش رضایت مسافران حمل‌ونقل برون‌شهری از مهمترین وظایف اداره راهداری استان همدان است.

تین نیوز

رئیس اداره مسافر اداره کل راهداری استان همدان، گفت: افزایش سطح رضایت‌مندی در بین مسافرانی که از سیستم حمل‌ونقل برون‌شهری استفاده می‌کنند از مهم‌ترین وظایف این اداره کل در بخش حمل‌ونقل مسافر است.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان، وحید سخائیان بابیان اینکه شرکت‌های مسافربری باید متناسب با نیاز مردم حرکت کنند، اظهار کرد: تجهیزات داخل ناوگان دکور نیست و باید برای رفاه حال مسافران از تمامی تجهیزات تعبیه شده در آن استفاده کرد.

وی با اشاره به اینکه مهم‌ترین بحث در حمل‌ونقل جاده‌ای بحث ایمنی و رعایت حال مسافران است، ادامه داد: همه باید تلاش کنیم تا آسایش مسافران فراهم آمده و آن‌ها به‌راحتی سفرهای خود را انجام دهند.

سخائیان ابراز کرد: امروزه مردم به رفاه و آسایش خود اهمیت می‌دهند و در این راستا شناسایی نیازهای مردم، تأمین رفاه و امنیت سفر، ارتقاء خدمات به آحاد جامعه و افزایش سطح رضایت‌مندی در بین مسافرانی که از سیستم حمل‌ونقل برون‌شهری استفاده می‌کنند از مهم‌ترین وظایف این اداره کل ست.

این مسئول در ادامه بر نحوه اخلاق و وظایف رانندگان و پرسنل شرکت‌های مسافربری تأکید و تصریح کرد: داشتن اخلاق حرفه‌ای موجب جلوگیری از بروز حوادث احتمالی، افزایش ایمنی حمل‌ونقل مسافر، افزایش روزافزون حمل‌ونقل جاده‌ای و شناسایی جایگاه واقعی رانندگان می‌شود.

رئیس اداره مسافر اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان بابیان اینکه در سال‌های اخیر سطح خدمات در بخش حمل‌ونقل اتوبوسی از افزایش کیفی بالایی برخوردار بوده است، اذعان کرد:‌ ناوگان مسافری در این بخش توسعه کیفی یافته و در راستای ارتقاء خدمات به مسافران، آموزش‌های لازم به رانندگان و مهمان‌داران انجام‌شده است.

این مسئول با تأکید بر اینکه سفر ایمن و راحت همراه بانشاط و احترام متقابل حق مسافر است، بیان کرد: در این خصوص شرکت‌های حمل‌ونقل مسافر در استان ملزم به استفاده از ناوگان مناسب و نظارت بر عملکرد رانندگان زیرپوشش خود در خصوص خدمت‌رسانی هرچه مطلوب‌تر به مسافران براساس آیین‌نامه‌ها و بخشنامه‌های صادره هستند.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.