| کد خبر: 163747 |

اجرای محدودیت ترافیکی در همدان

رئیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان از اجرای محدودیت ترافیکی در روز طبیعت خبر داد.

تین نیوز

رئیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان از اجرای محدودیت ترافیکی در روز طبیعت خبر داد.

به گزارش تین نیوز، زنگنه، رئیس راهنمایی و رانندگی همدان اظهار داشت: با فرا رسیدن روز طبیعت و سیزدهم فروردین، برابر سنت دیرینه، مردم به دامن طبیعت و مناطق گردشگری سفر می‌کنند که برای جلوگیری از ایجاد ترافیک، پلیس راهور همدان محدودیت‌های ترافیکی را در این روز اعمال خواهد کرد.

وی با اشاره به اعمال محدودیت تردد کامیون در این روز، گفت: حمل مسافر در قسمت بار خودرو ممنوع است و با متخلفان برخورد خواهیم کرد.

رئیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان از برخورد با موتورسیکلت‌سواران متخلف خبر داد و افزود: تردد موتورسواران دارای حرکات مخاطره‌آمیز، فاقد کلاه ایمنی از سوی راکب و سرنشین، حامل بار و یا سرنشین غیر متعارف در سطح معابر جلوگیری و موتورسیکلت توقیف و به پارکینگ منتقل خواهد شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، وی با اشاره به اینکه محدودیت تردد را برای خودروها از میدان قائم(عج) به سمت بلوار کولاب و محور گنجنامه اعمال خواهیم کرد، خاطرنشان کرد: محدودیت تردد از سمت میدان گنجنامه به سمت میدان قائم(عج) را اعمال می شود.

زنگنه با اشاره به اینکه تقاطع پژوهش به سمت بلوار شهید فهمیده و میدان قائم(عج) نیز در طرح محدودیت تردد خودرو قرار خواهد گرفت، گفت: در برخی از مسیرها نیز محدودیت تردد را اعمال خواهیم کرد.

 

 

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.