| کد خبر: 160356 |

جانشین فرمانده پلیس‌راه استان همدان:

سطح تمام محورهای مواصلاتی استان همدان لغزنده است

جانشین فرمانده پلیس‌راه استان همدان از باز بودن کلیه محورهای مواصلاتی استان خبر داد و گفت: در حال حاضر با توجه به بارش برف در شب گذشته، سطح تمامی محورها لغزنده است.

تین نیوز

جانشین فرمانده پلیس‌راه استان همدان از باز بودن کلیه محورهای مواصلاتی استان خبر داد و گفت: در حال حاضر با توجه به بارش برف در شب گذشته، سطح تمامی محورها لغزنده است.

سرهنگ سعید اسماعیلی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه هیچ مسیری در استان مسدود نیست، افزود: کلیه محورهای روستایی نیز باز است و تردد در آنها جریان دارد.

وی با اشاره به وضعیت تصادفات در روزهای گذشته اظهار کرد: خوشبختانه از زمانی‌که بارش برف در استان آغاز شده، تصادفات منجر به فوت نداشتیم وهمگی تصادفات رخ داده جرحی و به صورت سطحی بودند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر کلیه گردنه‌های استان باز و سطح تمامی آنها لغزنده اما تردد در آنها در جریان است، به رانندگان توصیه کرد: حتما از سفرهای غیرضروری بپرهیزند و در صورت اجبار، تجهیزات زمستانی همچون زنجیرچرخ به همراه داشته باشند و با سرعت مطمئنه در سطح جاده‌ها تردد کنند.

اسماعیلی با اشاره به اینکه در صورتی‌که رانندگان احساس خستگی می‌کنند از رانندگی بپرهیزند و بهترین زمان را برای تردد انتخاب کنند، خاطرنشان کرد: تقریبا 80 درصد رانندگان همدانی همواره از کمربند ایمنی در ردیف جلو استفاده می‌کنند.

وی درباره نحوه رعایت قوانین و مقررات توسط رانندگان همدانی نیز گفت: نحوه رعایت قوانین توسط رانندگان در فصول مختلف متفاوت است به طوریکه در فصل زمستان با اطمینان بیشتری در جاده تردد می‌کنند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.