◄ ساخت مترو برای جنوب و حاشیه شهر اولویت دارد یا شمال شهر تهران؟
در حالی که مسئولان شهری بنا دارند مسیر شمال غربی خط ۳ مترو و همچنین مسیر شمال خط ۱ از میدان تجریش به سمت زعفرانیه را توسعه داده و مترو را به خیابان زعفرانیه برسانند، برخی کاربران تین نیوز معتقدند مترو باید به سمت مناطق جنوبی و حاشیه شهر تهران توسعه یابد.
در حالی که مسئولان شهری بنا دارند مسیر شمال غربی خط ۳ مترو و همچنین مسیر شمال خط ۱ از میدان تجریش به سمت زعفرانیه را توسعه داده و مترو را به خیابان زعفرانیه برسانند، برخی کاربران تین نیوز معتقدند مترو باید به سمت مناطق جنوبی و حاشیه شهر تهران توسعه یابد.
به گزارش تین نیوز، یک کاربر در مورد ساخت ایستگاه مترو زعفرانیه گفت: ایستگاه زعفرانیه به احتمال بسیار زیاد، یکی از خلوت ترین ایستگاه های مترو خواهد بود زیرا ساکنان این مناطق دارا و متمول هستند.
وی افزود: چرا باید برای ساخت مترو در عمق بالا برای محلات بی ام و ، بنز و پورش سوار هزینه کرد؟ آیا مسئولان نمی دانند چه کسانی سوار مترو می شوند؟
این کاربر تین نیوز، ادامه داد: لازم است مترو در قلعه حسن خان و شهریار و فردیس یا به سمت چهاردانگه و اسلامشهر که عموما مردمان ضعیفی داشته و هنوز از سیستم حمل و نقل عمومی درست بی بهره هستند، توسعه یابد.
وی عنوان کرد: ساخت مترو با هزینه کیلومتری 800 میلیارد تومان برای مازراتی سواران و محلات ثروتمند نشین و برای تجاری شدن املاک آن منطقه اولویت ندارد، توجه مسئولان برای ساخت مترو باید به جنوب و حاشیه شهر باشد.
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمیکند.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.