| کد خبر: 218308 |

◄ نوبت دهی مراکز معاینه فنی برای خودروهای گازسوز ممکن نیست

استفاده از خدمات سیستم نوبت‌دهی برای خودروهای گازسوز امکان‌پذیر نیست و این خودروها بایستی قبل از معاینه فنی نسبت به تائید سیستم CNG اقدام نمایند.

تین نیوز

استفاده از خدمات سیستم نوبت دهی برای خودروهای گازسوز امکان پذیر نیست و این خودروها بایستی قبل از معاینه فنی نسبت به تائید سیستم CNG اقدام نمایند.

به گزارش تین نیوز در اطلاعیه ای که در سامانه نوبت دهی مراکز معاینه فنی خودروها آمده است استفاده از خدمات سیستم نوبت دهی برای خودروهای گازسوز امکان پذیر نیست و این خودروها بایستی قبل از معاینه فنی نسبت به تائید سیستم CNG اقدام نمایند.

در این راستا مدیرعامل اتحادیه سازمان های حمل ونقل کشور، سعید قیصر، پیش تر تذکر داده بود: به زودی خودروهایی که به صورت غیرمجاز دوگانه سوز شده اند و تعداد آن ها در کل کشور حدود ۲ میلیون است عرضه CNG به آن ها در جایگاه ها متوقف خواهد شد. رانندگانی که قصد دوگانه سوز کردن خودروهای خود رادارند باید در مراکز مجاز اقدام به این کار کنند تا در مرحله بعد موفق به دریافت تأییدیه معاینه فنی شوند. در حقیقت خودروهایی که گواهی سلامت ندارند نمی توانند تأییدیه معاینه فنی دریافت کنند و علاوه بر اعمال قانون توسط پلیس در آینده نزدیک عرضه CNG نیز به آن ها انجام نخواهد شد.

در ادامه این اطلاعیه ذکر شده که پرداخت عوارض شهرداری مربوط به تردد در محدوده طرح ترافیک و کاهش آلودگی هوا در مراکز بیهقی و نیایش الزامی است .

خودروهای تاکسی در صورت عدم استفاده از تخفیف های سازمان تاکسیرانی می توانند از خدمات نوبت دهی این سامانه استفاده نمایند. ثبت نام اینترنتی خودروهای سبک دیزلی نیز تنها در مرکز شقایق امکان پذیر است

مالکان خودروهای سبک و سنگین، جهت آگاهی از وضعیت معاینه فنی خودروهای خود می توانند با استفاده از VIN از سامانه استعلام سیمفا آخرین وضیعت معاینه فنی خودروی خود اطلاع پیدا کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.