| کد خبر: 267517 |

بارش برف و کولاک محورهای شمالی در روز یکشنبه؛ لزوم همراهی زنجیرچرخ

مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه ها گفت: فردا (۸بهمن ماه) محورهای شمالی کشور فاقد ترافیک خواهد بود اما با توجه به هشدار هواشناسی مسافرین با زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی سفر کنند.

تین نیوز

مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه ها گفت: فردا (۸بهمن ماه) محورهای شمالی کشور فاقد ترافیک خواهد بود اما با توجه به هشدار هواشناسی مسافرین با زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی سفر کنند.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، ایمان محرابی نیا مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه ها با اشاره بر اینکه در محورهای شمالی کشور به صورت (رفت و برگشت) تردد روان گزارش شده است، گفت: محورهای چالوس، هراز فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت تردد روان است. آزادراه کرج - قزوین تا محدود مهرویلا، آزادراه قزوین - کرج محدوده های مهرشهر و شهید کلانتری تا پل فردیس ترافیک سنگین گزارش شده است

مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه ها در ادامه تاکید کرد: همچنین در محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه و آزادراه تهران - شمال دارای بارش برف و باران است. ضمناً در ارتفاعات محورهای شمالی دارای پدیده مه گرفتگی است.

الزام تردد مسافرین با زنجیر چرخ در جاده ها

وی ادامه داد: فردا (۸ بهمن ماه) ترافیک سنگینی در محورهای شمالی نخواهیم داشت اما با توجه به هشدار سازمان هواشناسی کشور استان های گلستان، مازندران، خراسان شمالی، خراسان رضوی، شرق تهران و سمنان بارش برف، باران و وزش باد خواهیم داشت.

محرابی نیا در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به دمای هوا احتمال یخ زدگی جاده ها و محورهای شمالی وجود دارد؛ از هموطنان با توجه شرایط آب و هوایی تقاضا می شود از سفرهای غیر ضروری خودداری کنند و پیش از سفر با شماره گیری ۱۴۱ از آخرین وضعیت جوی محور مورد نظرشان اطلاعات کسب کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.