| کد خبر: 194047 |

◄ آغاز محدودیت‌های ترافیکی به‌مناسبت عید قربان در محورهای شمال

در حال حاضر آمد و شد خودروها در محدوده محور سه راه چلاو به صورت سنگین و در سایر مقاطع این محور به‌صورت پرحجم است.

تین نیوز

در حال حاضر آمد و شد خودروها در محدوده محور سه راه چلاو به صورت سنگین و در سایر مقاطع این محور به‌صورت پرحجم است.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط‌عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، همچنین تردد خودروها در  محدوده پل زنگوله، سیاه‌بیشه، ولی‌آباد و همچنین ورودی شهر مرزن‌آباد به‌صورت پرحجم است.

همچنین تردد خودروها در ورودی شهرهای زیراب و پل‌سفید محور سوادکوه به‌صورت پرحجم و در محور کیاسر به‌صورت عادی گزارش شده است.

در حال حاضر شاهد مه‌گرفتگی در ارتفاعات محور کیاسر و همچنین محدوده هزارچم محور کندوان هستیم و در سایر محورهای استان شرایط جوی به‌صورت ابری است.

 تردد تمامی موتورسیکلت‌ها از ساعت 12 روز چهارشنبه تا ساعت شش روز سه‌شنبه از محورهای مازندران ممنوع اعلام شده است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران با بیان این‌که تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت کماکان از محور کندوان ممنوع است، اضافه کرد: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت 13 روز جمعه تا ساعت دو بامداد روز شنبه از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16 روز جمعه تا ساعت دو بامداد روز بعد از مرزن‌آباد به سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

همچنین تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت 13 روز دوشنبه تا ساعت دو بامداد روز سه‌شنبه از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16 روز دوشنبه تا ساعت دو بامداد روز سه‌شنبه از مرزن‌آباد به سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

تردد تمامی کامیون و کامیونت‌ها به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی  از ساعت 12 تا 24 روز چهارشنبه، 6 تا 24 روزهای پنج‌شنبه و جمعه، 12 تا 24 روز یک‌شنبه و هم‌چنین 6 تا 24 روز دوشنبه  از محور هراز ممنوع است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران خاطرنشان کرد: در صورت افزایش حجم تردد و عدم گنجایش سطح راه به‌منظور تخلیه بار ترافیکی، محدودیت‌های مقطعی از مسیر شمال به جنوب یا جنوب به شمال در محورهای کندوان و هراز اعمال می‌شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.