| کد خبر: 259618 |

ارتقاء رویه آسفالتی محور «اراک - سلفچگان» با اعتباری بیش از ۲۲۰ میلیارد تومان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی گفت: پروژه بهسازی و ارتقاء رویه آسفالتی محور «اراک-سلفچگان» با جذب اعتباری بالغ بر ۲۲۰ میلیارد تومان در دو مسیر رفت و برگشت در حال اجراست.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی گفت: پروژه بهسازی و ارتقاء رویه آسفالتی محور اراک به سلفچگان با جذب اعتباری بالغ بر ۲۲۰ میلیارد تومان در دو مسیر رفت و برگشت در حال اجراست.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی از استان مرکزی، مهرداد جهانی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی در پاسخ به سوالات پرتکرار مردمی و مطالبه گری فعالان رسانه های استانی درخصوص بهسازی خرابی های رویه آسفالتی محور اراک - سلفچگان گفت: پروژه بهسازی و ارتقاء رویه آسفالتی محور اراک - سلفچگان با اعتباری بالغ بر ۲۲۰ میلیارد تومان در دو مسیر رفت و برگشت در حال اجراست.

وی تصریح کرد: امسال سه قرارداد به مبالغ ۲۵، ۷۰ و ۱۲۰ میلیارد تومان با پیمانکاران بخش خصوصی برای بهسازی و ارتقاء رویه آسفالتی محور اراک - سلفچگان منعقد شده و کارگاه های جاده ای برای اجرای این طرح ها از خرداد ماه سال جاری فعال شده است.

به گفته جهانی در وهله اول درزگیری ترک های سطحی در این محور شروع و همزمان با آن عملیات اجرای روکش آسفالت حفاظتی میکروسرفیسینگ با بهره گیری از فناوری های نوین و استفاده از ظرفیت شرکت های دانش بنیان نیز عملیاتی شد.

وی اعتبار اجرای روکش آسفالت حفاظتی میکروسرفیسینگ در مسیر برگشت محور اراک - سلفچگان را ۲۵ میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: این طرح از سرعت اجرایی قابل توجهی برخوردار بوده بگونه ای که تاکنون حدود ۱۴ کیلومتر آن انجام شده و حدود ۱۳ کیلومتر دیگر نیز در دست اجرا است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی در ادامه از فعالیت دو کارگاه جاده ای دیگر از قرارداد دوم تحت عنوان لکه گیری هندسی و روکش آسفالت در این محور خبر داد و افزود: ۷۰ میلیارد تومان اعتبار برای رفع خرابی های حاد محور اراک - سلفچگان تأمین شده بطوریکه پیمانکار مربوطه از تیرماه امسال در دو مقطع از مسیر رفت این محور در حال فعالیت است.

وی اظهار کرد: دو مقطع گردنه سرخاب در محدوده شهر جدید امیرکبیر و گلدشت در محدوده انتهای حوزه استحفاظی استان مرکزی در مسیر رفت بزرگراه اراک - سلفچگان درحال لکه گیری هندسی است.

انعقاد قراردادی جدید به مبلغ ۱۲۵ میلیارد تومان برای تداوم ارتقاء رویه آسفالتی محور اراک - سلفچگان خبر خوشی بود که توسط مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی به کاربران جاده ای بویژه مردم استان مرکزی داده شد.

به گفته جهانی علاوه بر سه کارگاه فعال اشاره شده برای اجرای پروژه های آسفالت، بزودی پیمانکار قرارداد سوم نیز فعالیت خود را در این محور شروع خواهد کرد تا از چهار جبهه کاری بصورت همزمان عملیات بهسازی و روکش آسفالت با سرعت بیشتری انجام شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • سلیمان یزدانی 0 0

    سلام خسته نباشید به مدیر کل حمل نقل جاده اتوبان اراک تهران یه فکری به حال کامیون ها بکنید خیلی بعد