| کد خبر: 258480 |

اجرای ۵۴ کیلومتر آسفالت سطحی در راه‌ های استان مرکزی

رئیس نگهداری راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی از اجرای ۵۴ کیلومتر روکش آسفالت سطحی در راه های استان با اعتباری نزدیک به ۱۵ میلیارد تومان خبر داد.

تین نیوز

رئیس نگهداری راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی از اجرای ۵۴ کیلومتر روکش آسفالت سطحی در راه های استان با اعتباری نزدیک به ۱۵ میلیارد تومان خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، سید جلال میرایی رئیس نگهداری راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی گفت: در راستای نگهداری از رویه آسفالتی راه های فرعی و روستایی استان، طی دو ماه اخیر ۵۴ کیلومتر روکش آسفالت سطحی در راه های فرعی و روستایی استان مرکزی اجرا شده است.

وی اعتبار هزینه شده برای اجرای این طرح را تاکنون برابر با ۱۵ میلیارد تومان برشمرد و افزود: این طرح بر اساس برنامه ریزی بعمل آمده در ۱۶۰ کیلومتر از راه های فرعی و روستایی استان اجرا خواهد شد.

به گفته میرایی این طرح تاکنون در محورهای «ابراهیم آباد - شهسواران» به طول هشت کیلومتر، «شازند - نورآباد» به طول شش کیلومتر، «کمیجان - قهاوند» به طول ۹ کیلومتر، «کلوان - فامرین» به طول ۹ کیلومتر و «دیزآباد - جیریا» به طول ۲۲ کیلومتر اجرا شده و در حال حاضر پیمانکار مربوطه در محور «دلیجان - نراق» مشغول بکار است.

وی اعتبار در نظر گرفته شده برای اجرای ۱۶۰ کیلومتر روکش آسفالت سطحی در محورهای مواصلاتی استان مرکزی را برابر ۴۰۰ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: در کمتر از دو ماه حدود یک سوم از طرح مذکور در شهرستانهای اراک، خنداب، کمیجان، شازند اجرا شده و در حال حاضر در محورهای فرعی و روستایی شهرستان دلیجان در حال اجراست.

میرایی اظهار کرد: ادامه اجرای این طرح منوط به تخصیص اعتبار مورد نظر است که درصورت ابلاغ این اعتبار، اجرای ۱۶۰ کیلومتر آسفالت سطحی در راه های فرعی و روستایی استان قبل از شروع فصل سرما به پایان خواهد رسید.

رئیس نگهداری راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی، اجرای روکش آسفالت سطحی را روشی کم هزینه برای نگهداری از راه های فرعی و روستایی عنوان کرد و گفت: امیدواریم با اجرای این طرح همسو با سایر پروژه های در دست اجرا در محورهای اصلی و شریانی، رضایت عمومی کاربران جاده ای جلب شود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.