| کد خبر: 256206 |

پخش و توزیع ۱۵ هزار تن آسفالت در سطح شهر اراک

سرپرست سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری اراک گفت: در مجموع از ابتدای سال جاری تاکنون، ۱۱ و ۵۴۰ تن آسفالت به صورت فینیشر و ۳۹۷۵ تن آسفالت با اکیپ دستی در سطح شهر پخش و توزیع شده است.

تین نیوز

سرپرست سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری اراک گفت: در مجموع از ابتدای سال جاری تاکنون، ۱۱ و ۵۴۰ تن آسفالت به صورت فینیشر و ۳۹۷۵ تن آسفالت با اکیپ دستی در سطح شهر پخش و توزیع شده است.

به گزارش تین نیوز، محمد رضا خسروی در گفت وگو با ایمنا، اظهار کرد: سازمان بازآفرینی به طور کلی در سه بخش خدمت رسانی به شهروندان را انجام می دهد که نخستین گام آن تأمین ماشین آلات عمرانی و راهسازی شهرداری اراک در پنج منطقه، بافت تاریخی و معاونت های خدمات شهری و معاونت امور زیربنایی و حمل ونقل است.

وی افزود: در این راستا تمام خدمات ماشینی و مکانیزه شهرداری اراک در حال ارسال به این بخش ها است و در حال انجام اقدامات عمرانی هستیم، این سازمان حتی به نهادهای دیگر شهرداری همچون سازمان پارک ها، سازمان پسماند و آتش نشانی نیز خدمات رسانی می کند.

سرپرست سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری اراک خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری دو کارخانه آسفالت با ظرفیت ۱۲۰ و ۸۰ تن دارد و یک معدن تولید شن و ماسه توسط دو دستگاه سنگ شکن، شن و ماسه ها را تولید و در کارخانه به آسفالت تبدیل می کند، تولید و پخش آسفالت در سطح شهر نیز بر عهده سازمان عمران و بازآفرینی شهری است.

خسروی تاکید کرد: مأموریت سوم اجرای پروژه های عمرانی در سطح شهر و بازآفرینی شهری است و در بافت های فرسوده و کم برخوردار شهر بر اساس مصوبات شورای تخصصی بازآفرینی شهری اقداماتی برای بهسازی، بازسازی و بهبود روند بافت های فرسوده در سطح شهر انجام می دهیم.

وی تصریح کرد: سال جاری در محله قنات ۳۱۰ تن، میدان نماز ۲۳۰ تن، خیابان مصطفی خمینی ۱۸۶۲ تن، کرهرود ۵۱۵ تن، فوتبال ۱۸۲ تن، تخت سادات ۲۵۵ تن، کمربندی جنوبی بلوار کربلا ۱۷۸۲ تن، جاده فراهان ۱۵۵۱ تن، میدان قیام ۱۲۵ تن، شهرک هجرت ۲۸۵ تن، شهرک جوادیه ۳۶۰ تن و میدان امام حسین (ع) ۴۸۰ تن آسفالت و در مجموع ۲۴۰۴ تن آسفالت در منطقه یک، ۲۷۳۲ تن در منطقه سه ،۱۵۵۱ تن در منطقه چهار، ۴۸۵۰ تن منطقه پنج، توزیع و پخش شده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.