| کد خبر: 266237 |

قطعه دوم محور ساری به تاکام آماده افتتاح است

فرماندار مرکز مازندران گفت: قطعه دوم محور ساری به تاکام با تزریق اعتبار و پیگیری های جدی مدیران دستگاه های ستادی و اجرایی مربوط استان، آماده افتتاح است.

تین نیوز

فرماندار مرکز مازندران گفت: قطعه دوم محور ساری به تاکام با تزریق اعتبار و پیگیری های جدی مدیران دستگاه های ستادی و اجرایی مربوط استان، آماده افتتاح است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، محمدعلی نوبخت در جریان بازدید از روند عملیات اجرایی احداث قطعه دوم محور ساری به تاکام در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: طرح چهار خطه شدن محور ساری به تاکام از جمله مصوبات سفر رئیس جمهور، ۲۱.۳ کیلومتر طول دارد که تاکنون ۱۷ کیلومتر از این محور تکمیل و به بهره برداری رسیده است.

وی گفت: به پیمانکار این طرح تاکید شد تا با استفاده از تمام ظرفیت ها و امکانات قطعه دوم محور ساری به تاکام را در آینده نزدیک تکمیل کند.

فرماندار ساری با بیان این که، دولت مردمی سیزدهم میراث دار طرح های عمرانی نیمه تمام در یک دهه گذشته است، خاطرنشان کرد: با اختیارات قانونی در جهت برخورد با خاطیان و آرامش و آسایش مردم و نظم عمومی جامعه حرکت خواهیم کرد.

وی بیان کرد: طبق تاکید استاندار مازندران، نسبت به تعیین تکلیف طرح های عمرانی نیمه تمام و بر زمین نمانده در میدان عمل هستیم.

 

فرماندار ساری با انتقاد از طولانی شدن روند تکمیل برخی طرح های عمرانی در مرکز مازندران اظهار کرد: با هدف تکمیل طرح های عمرانی که با منافع مردم در ارتباط است، با هیچ کس تعارف نداریم.

نوبخت، اظهار کرد: مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان باید بر قوانین، ریز اعتبارات تخصیصی، موانع، راهکارها و روند اجرای طرح های عمرانی اشراف اطلاعاتی کاملی داشته باشند تا در زمان مقرر به بهره برداری برسد.

طرح تعریض و چهارخطه شدن محور ساری - تاکام از سال ۱۳۸۸ آغاز شد و اکنون از این مسیر ۲۱ کیلومتری حدود ۱۷ کیلومتر تعریض شده است.

هم اکنون سه پیمانکار در قالب چهار قراداد در حال تکمیل این طرح به طول چهار کیلومتر هستند.

قطعه یک محور ساری تاکام به طول ۱۳.۳ کیلومتر و با صرف یکهزار و ۲۵۴ میلیارد ریال اعتبار و قطعه دوم این محور نیز به طول ۳.۷ کیلومتر با ۲ هزار و ۷۹۴ میلیارد ریال اعتبار در مجموع بیش از ۹۹ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

محور ساری به تاکام یکی از شریان های اصلی و برون شهری مرکز مازندران است که محور اصلی این استان با سمنان نیز محسوب می شود و در تعطیلات پایان هفته به ویژه ایام تابستان بار ترافیکی بالایی دارد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.