| کد خبر: 255365 |

اتصال جاده بیرانشهر به آزادراه خرم‌ آباد اراک

نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: با پیگیری های انجام شده وزارت راه و شهرسازی طی نامه ای موافقت خود را با اتصال جاده بیرانشهر به آزادراه خرم آباد ـ اراک به قراراه خاتم اعلام کرده است.

تین نیوز

نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: با پیگیری های انجام شده وزارت راه و شهرسازی طی نامه ای موافقت خود را با اتصال جاده بیرانشهر به آزادراه خرم آباد ـ اراک به قراراه خاتم اعلام کرده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، مهرداد ویسکرمی در رابطه با موضوع اتصال بیرانشهر به آزادراه، اظهار کرد: این موضوع با توجه به خطراتی که جاده این شهر دارد یکی از مطالبات مردم است که آن را پیگیری کردیم.

وی ادامه داد: با پیگیری های انجام شده وزارت راه و شهرسازی طی نامه ای موافقت خود را با این موضوع به قرارگاه خاتم اعلام کرده و این قرارگاه نیز موافق بوده و در حال حاضر دنبال بحث طرح و نقشه این اتصال هستیم.

ویسکرمی تأکید کرد: حتی بحث ایستگاه راه آهن در بیرانشهر نیز جزء نقشه بوده و انجام می شود.

نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی در رابطه با کارخانه پارسیلون افزود: این کارخانه چهره صنعتی و پیشانی صنعت لرستان است و به همین دلیل مردم روی آن حساس هستند، سرمایه گذاران جزء دارد بعضی ها مطالبه شخصی دارند، بعد از کنسرسیومی که در سال ۸۹ تشکیل دادیم حسابرسی ویژه انجام شد که به این معنی است که طبق سند و مدرک دقیق می دانیم که چه چیزی در پارسیلون داریم.

وی تصریح کرد: سهام پارسیلون مشخص شده یعنی ارزش کل و هر سهام آن کاملاً مشخص است و دست شرکتی است که آن را انجام داده و شرکت آتیه دماوند با پرداخت حق الزحمه می تواند اطلاعات را دریافت کند و تنها یک اطلاعیه لازم دارد که به مزایده گذاشته شود.

ویسکرمی بیان کرد: بعد از مزایده یک نفر باید چند هزار میلیارد تضمین و سرمایه بیاید و پارسیلون را دوباره احیا کند، مقداری از کارخانه قبلی قابل احیاست و حتی برای چند ده نفر نیز می تواند اشتغال ایجاد کند.

نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مشکل اصلی پارسیلون حقوقی بوده که حل شده و الان پیگیریم که به مزایده گذاشته شود.

وی تأکید کرد: من نماینده و مدیر استانی باید کنار سرمایه گذار باشیم و تیر و ترکشی که به او می خورد به ما نیز بخورد، نه اینکه فقط نیرو بگذارد آنجا؛ ما همیشه در کنار سرمایه گذار حضور داریم و مردم نیز باید همراهی کنند، خیلی مهم است چهره ای که از استان بیرن داده شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.