| کد خبر: 254233 |

ایجاد حمل و نقل ترکیبی از الزامات متحول کننده فرودگاه خرم آباد است

مدیر فرودگاه خرم آباد گفت: ایجاد بستر مناسب برای حمل و نقل ترکیبی از الزامات متحول کننده این فرودگاه است که باید مورد توجه مسئولان استانی قرار بگیرد.

تین نیوز

مدیر فرودگاه خرم آباد گفت: ایجاد بستر مناسب برای حمل و نقل ترکیبی از الزامات متحول کننده این فرودگاه است که باید مورد توجه مسئولان استانی قرار بگیرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، علی کاملی دهم فروردین ماه اظهار کرد: پیگیری حمل و نقل ترکیبی به همراه رعایت بیش از پیش حریم ها و حذف معدود موانع فرودگاهی از جمله مطالبات فرودگاه خرم آباد از استانداری لرستان است.

وی با اشاره به اهمیت برقراری پروازهای کارگو برای فرودگاه شهدای خرم آباد گفت: در حال خریداری تجهیزات هندلینگ برای برقراری پروازهای کارگو هستیم و باتوجه به ظرفیت موجود، باید نگاه ویژه تری به این فرودگاه شود.

مدیر فرودگاه خرم آباد درخصوص جایگاه این مجموعه در لرستان گفت: باتوجه به کوهستانی بودن و فاصله زیاد این استان با پایتخت و شهرهای سیاحتی و زیارتی و نیز وجود صنایع مهم و جاذبه های تاریخی و گردشگری، فرودگاه شهدای خرم آباد نقش بسزایی را در جذب گردشگر ایفا می کند.

کاملی برگزاری جشنواره هوانوردی عمومی را یکی از برنامه های فرودگاه خرم آباد دانست و گفت: این برنامه پیش تر به دلیل شیوع بیماری کرونا لغو شده بود.

وی به ظرفیت های بر زمین مانده فرودگاه خرم آباد اشاره کرد و گفت: پتانسیل هوانوردی عمومی( ایرتاکسی ، ایرتور، ایرآمبولانس، نقشه برداری و آموزش) با استفاده از ظرفیت اپرون و ساختمان های فرودگاه قدیم قابل انجام خواهد بود.

مدیر فرودگاه خرم آباد گفت: در این فرودگاه با فعالیت هایی نظیر برگزاری مراسمات ملی و مذهبی و نیز انجام پروژه های مشارکتی با مجاورین و ساکنین روستاها و شهرک های اطراف برای ایجاد فضای ایمن همواره به دنبال ایفای مسئولیت اجتماعی هستیم.

کاملی درخصوص اقدامات انجام شده در فرودگاه خرم آباد گفت: تکمیل پروژه توسعه و بهسازی باند و سطوح پروازی، جاده حفاظتی، محوطه و بلوار ورودی، بهسازی و افزایش تجهیزات کمک ناوبری، سوییچینگ، گیرنده ها و فرستنده ها، روشنایی باند و تجهیزات هواشناسی ، افزایش تجهیزات آتش نشانی، فیبر نوری و ارتباطات، بهسازی ترمینال و ارتقای امنیت با تکمیل دیوارها و راه اندازی دوربین های مدار بسته از جمله اقداماتی بود که در راستای افزایش ضریب ایمنی و ارائه خدمات مناسب به مردم انجام شد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.