| کد خبر: 222568 |

وعده چهار خطه شدن جاده خرم‌آباد -کوهدشت در خرداد ماه سال آینده

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی، گفت: پروژه چهارخطه خرم‌آباد - کوهدشت در خرداد ماه سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

تین نیوز

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی، گفت: پروژه چهارخطه خرم‌آباد - کوهدشت در خرداد ماه سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش تین نیوز به نقل از خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمدرضا مبلغی در سخنانی با اشاره به اینکه یکی از کاستی‌ها و مشکلات موجود در شهرستان کوهدشت و رومشکان مربوط به حوزه راه است، اظهار داشت: یکی از ارکان مهم توسعه در هر منطقه‌ای ایجاد راه دسترسی است.

وعده چهار خطه شدن جاده خرم‌آباد -کوهدشت در خرداد ماه سال آینده

وی با اشاره به پیگیری‌های صورت گرفته برای رفع مشکلات این حوزه در کوهدشت و رومشکان، عنوان کرد: متأسفانه جاده خرم آباد - کوهدشت سال‌های زیادی است که همچنان چهار خطه نشده است.

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه متأسفانه در این جاده تصادفات مرگ بار زیادی داشته‌ایم، افزود: ضرورت دارد که این جاده، یک بار و برای همیشه اصلاح و چهار خطه شود.

حجت الاسلام مبلغی با بیان اینکه برای اخذ اعتبار این پروژه راهسازی پیگیری‌هایی انجام شده است، بیان داشت: در بودجه امسال اعتبار لازم برای این پروژه در نظر گرفته شده است.

وی، تصریح کرد: امیدواریم تا خرداد ماه سال آینده این پروژه راهسازی به اتمام برسد.

اختصاص اعتبار برای چهار خطه شدن «بابازید» - «پل سیمره»

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی در ادامه سخنان خود با اشاره به پروژه راهسازی کوهدشت - «زانوگه»، عنوان کرد: این جاده نیز دارای نقاط حادثه خیز زیادی است که در حال اجرا است.

حجت الاسلام مبلغی با بیان اینکه حدود پنج کیلومتر از جاده «چغابل» - «سوری» - رومشکان نیز اجرا شده است، گفت: در صورتی که بارندگی نداشته باشیم حدود پنج کیلومتر باقی مانده از این پروژه نیز اصلاح می‌شود و امیدواریم طی ماههای آینده تکمیل شود.

وی، ادامه داد: در جاده «بابازید» - «پل سیمره» شاهد تردد بیش از شش هزار وسیله نقلیه و تانکرهای نفتکش هستیم، تلاش ما بر اصلاح و چهار خطه شدن این جاده است و برای اجرای بخشی از آن امسال اعتبار اختصاص پیدا کرده است.

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اجرای پروژه‌های راهسازی فرعی و روستایی این شهرستان‌ها، بیان داشت: به دنبال این هستیم که راه دسترسی به استان‌های همجوار از طریق شهرستان کوهدشت فراهم شود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.