| کد خبر: 220461 |

ازنا- اراک همچنان جان می‌گیرد/ ۳ نفر کشته و ۲ نفر زخمی شدند

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان از وقوع تصادف در جاده ازنا- اراک خبر داد و گفت: در این تصادف که بین یک دستگاه خودرو پراید و یک کامیون رخ داد، سه نفر کشته و دو نفر هم زخمی شدند.

تین نیوز

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان از وقوع تصادف در جاده ازنا- اراک خبر داد و گفت: در این تصادف که بین یک دستگاه خودرو پراید و یک کامیون رخ داد، سه نفر کشته و دو نفر هم زخمی شدند.

به گزارش تین نیوز به نقل از خبرنگار مهر، صارم رضایی امروز دوشنبه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: برخورد «شاخ به شاخ» خودروی پراید با کامیون ۱۰ چرخ، در محور ازنا - اراک موجب فوت سه نفر و زخمی شدن دو نفر شد.

وی، عنوان کرد: این حادثه در ساعت ۲۳ و ۴۵ دقیقه شب گذشته در کیلومتر ۳۵ محور ازنا - اراک و روبروی روستای «حسین آباد» رخ داده است.

رضایی با اشاره به اعزام سه تیم عملیاتی از شهرستان ازنا، تصریح کرد: همگی حادثه دیده‌های این تصادف سرنشینان خودرو پراید بودند که بعد از رهاسازی از سوی نیروهای هلال احمر، توسط عوامل اورژانس ۱۱۵ شهرستان شازند به بیمارستان اراک منتقل شدند.

جاده‌ای با تابلوی «خطر مرگ»

بنا بر این گزارش، محور ازنا - شازند به طول ۷۰ کیلومتر شهرستان ازنا را به استان مرکزی متصل می‌کند که بیش از ۳۵ کیلومتر از این محور در شهرستان ازنا واقع‌شده و هم‌اکنون چهار خطه شدن این محور به دلیل کمبود اعتبارات نیمه‌تمام باقی‌مانده است.

جاده ازنا - اراک در ابتدا باهدف ایجاد ارتباط محلی بین شهرستان‌های ازنا و شازند ایجاد شد اما بعدها به دلایل مختلف ازجمله مسیر هموار و کاهش زمان سفر تبدیل به یک جاده ترانزیتی شده است به‌گونه‌ای که اکثر وسایل نقلیه عبوری از آن خودروهای سنگین هستند.

در این راستا خبرگزاری مهر پیش‌ازاین در گزارش‌های متعددی خواستار تسریع در تکمیل طرح چهار خطه این محور ارتباطی شد چراکه دوطرفه بودن جاده و عرض کم این محور باعث بروز تصادفات فراوانی در این جاده شده است به‌طوری‌که بارها شاهد تصادفات مرگبار در این جاده هستیم.

 

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.