| کد خبر: 219205 |

تسهیلات معیشتی کرونا به ۵۳ درصد رانندگان لرستانی پرداخت شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان گفت: تسهیلات کمک معیشتی کرونا به ۵۳ درصد از متقاضیان فعال در ناوگان حمل و نقل استان پرداخت شده است.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان گفت: تسهیلات کمک معیشتی کرونا به ۵۳ درصد از متقاضیان فعال در ناوگان حمل و نقل استان پرداخت شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، عباس شرفی روز یکشنبه به رسانه ها اعلام کرد: با توجه به اینکه بخش حمل و نقل از مشاغل آسیب دیده بحران کرونا به شمار می رود ساماندهی معیشت فعالان این حوزه بسیار حائز اهمیت است.

وی با اشاره به رتبه دهم لرستان در پرداخت تسهیلات کمک معیشتی به رانندگان اظهار داشت: تاکنون ۱۲ هزار و ۶۹۸ نفر از متقاضیان فعال ناوگان حمل و نقل استان جهت دریافت تسهیلات کمک معیشتی در سامانه کارا ثبت نام کرده اند که در این راستا لرستان رتبه ششم را دارد.

شرفی گفت: تلاش و پیگیری همکاران اداره کل در ثبت نام متقاضیان تسهیلات، اطلاع رسانی وسیع در فضای مجازی، رسانه ها و تبلیغات محیطی، کار جمعی و شبانه روزی و تعامل بین بخشی موجب استقبال رانندگان از طرح های حمایتی شده است.

بیش از ۱۲ هزار راننده و شرکت‌دار ناوگان حمل و نقل عمومی استان به دلیل کاهش تقاضای سفر ناشی از شیوع کرونا متضرر شده‌اند.

تعداد ناوگان باری لرستان ۹ هزار و ۱۶ دستگاه و ناوگان مسافربری آن یکهزار و ۱۹۴ دستگاه است، ۹۳ شرکت حمل و نقل باری و ۸۸ شرکت حمل و نقل مسافری نیز در استان فعال هستند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.