| کد خبر: 218636 |

پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصدی چهارخطه ازنا- شازند

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان گفت: برای محور خرم‌آباد-کوهدشت ۸۲ میلیارد تومان اعتبار از محل اعتبارات ملی و توزان در نظر گرفته شده است که در صورت تخصیص کامل اعتبار این محور تا سال ۱۴۰۰ تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد.

تین نیوز

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان گفت: برای محور خرم‌آباد-کوهدشت ۸۲ میلیارد تومان اعتبار از محل اعتبارات ملی و توزان در نظر گرفته شده است که در صورت تخصیص کامل اعتبار این محور تا سال ۱۴۰۰ تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، مهندس رضا خالقی  در خصوص آخرین وضعیت راه‌های استان اظهار کرد: مهمترین محورهای استان چهارخطه‌هایی هستند که منتهی به مرکز لرستان می‌شوند.

وی بیان کرد: یکی از این محورها چهارخطه خرم‌آباد-بروجرد به طول ۱۰۰ کیلومتر بوده که سال‌های گذشته عملیات اجرایی آن تمام شده و در حال بهره‌برداری است.

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان  با بیان اینکه محور خرم‌آباد-کوهدشت یکی دیگر از چهارخطه‌های استان بطول ۸۷ کیلومتر است که ۶۶ کیلومتر آن چهارخطه شده و زیر بار ترافیک قرار دارد، افزود: ۲۱ کیلومتر باقی‌مانده  از این مسیر در دست ساخت است.

خالقی گفت: از این ۲۱ کیلومتر در دست احداث محور خرم‌آباد-کوهدشت، ۸ کیلومتر آن در محدوده خرم‌آباد و از قبرستان خضر به سمت کوهدشت است و مابقی در محدوده شهرستان کوهدشت بوده که در دست احداث است.

وی با بیان اینکه برای محور خرم‌آباد-کوهدشت ۳۵ میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی تخصیص اعتبار داشتیم و از محل توازن هم ۴۷ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است، عنوان کرد: در صورت تخصیص کامل اعتبار  تا سال ۱۴۰۰ این محور تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرکل  راه و شهرسازی لرستان در مورد محور خرمآباد-سپیدشت گفت: طول این محور ۷۰ کیلومتر است که کار تعریض ۱۸ کیلومتر آن را در دست اقدام داریم.

 وی در مورد  مابقی مسیر محور خرمآباد-سپیدشت افزود:  مابقی این مسیر در دست مطالعه بوده و شش میلیارد تومان برای آن اعتبار مصوب شده است.

خالقی  در خصوص آخرین وضعیت چهارخطه ازنا - شازند با بیان اینکه این پروژه در پنج قطعه تعریف و در حال انجام است، یادآور شد: ۱۰ کیلومتر از این محور زیر بار ترافیک رفته و امسال ۵۰ درصد چهارخطه ازنا - شازند به اتمام می‌رسد.

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان با تاکید براینکه چهارخطه ازنا – شازند مسیر خوبی بوده و عمده ماشین‌های سنگین از این مسیر عبور می‌کنند.

خالقی بیان کرد: چهارخطه ازنا- شازند ۷۰ کیلومتر بوده که ۳۵ کیلومتر آن در لرستان با پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصد در حال انجام است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.