| کد خبر: 215990 |

خلع ید پیمانکار یک قطعه از چهارخطه ازنا- شازند

اوایل دهه ۹۰ پروژه چهارخطه ازنا- شازند آغاز شد ولی هنوز تکمیل نشده و این در حالیست که یکی از پرحادثه‌ و پرترددترین محورهای کشور است.

تین نیوز

اوایل دهه ۹۰ پروژه چهارخطه ازنا- شازند آغاز شد ولی هنوز تکمیل نشده و این در حالیست که یکی از پرحادثه‌ و پرترددترین محورهای کشور است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، این پروژه که ۳۶ کیلومتر آن در لرستان و ۳۸ کیلومتر در استان مرکزی واقع شده در ابتدا ردیف اعتباری نداشت و همین سبب شد که روند اجرای کار به کندی پیش برود.

پروژه چهارخطه ازنا- شازند در حالی مدت‌ها تعطیل بوده که از این محور به عنوان جاده مرگ یاد می‌شود و تعداد زیاد کشته‌ها، باعث شده در برخی مواقع مردم ازنا چند روز با تجمع آن را مسدود کنند که با حضور مسئولان بازگشایی شده است.

عرض جاده کنونی این مسیر کم است و به‌علت تردد زیاد خودروهای سبک و سنگین تصادفات زیادی رخ می‌دهد و از طرفی وعده‌های بسیاری برای تکمیل پروژه رسانه‌ای شده که هنوز هیچ‌کدام به سرانجام نرسیده است.

 محمد محمدی‌نژاد، فرماندار ازنا در خصوص آخرین وضعیت این پروژه به ایسنا گفت: چهارخطه ازنا- شازند فعال است و اخیراً قطعه ۷ کیلومتری که پیمانکار نتوانسته بود اقدامات خوبی انجام دهد، خلع ید و به پیمانکار جدید واگذار شده است.

وی یادآور شد: از ۳۶ کیلومتری که در ازنا واقع است؛ ۱۱ کیلومتر افتتاح شده و ۷ کیلومتر هم قول داده‌اند در پاییز ۹۹ زیر بار ترافیک برود.

محمدی‌نژاد افزود: در مجموع پروژه شتاب گرفته و ۱۸ کیلومتر مابقی نیز در حال انجام کار بوده و با توجه به اعتبارات امیدواریم در زمان مناسب تکمیل شود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.