| کد خبر: 213360 |

رانندگان تاکسی نکات بهداشتی حمل مسافر را رعایت کنند

مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری خرم‌آباد گفت: رانندگان تاکسی باید نکات بهداشتی حمل مسافر را تا زمان کنترل ویروس کرونا رعایت کنند.

تین نیوز

مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری خرم‌آباد گفت: رانندگان تاکسی باید نکات بهداشتی حمل مسافر را تا زمان کنترل ویروس کرونا رعایت کنند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، مسعود ارمغان افزود: در اوج شیوع ویروس کرونا دستورالعملی مبنی بر رعایت پروتکل های بهداشتی در ناوگان حمل و نقل عمومی شهری اجرایی شد که هر تاکسی مجاز به سوار کردن تعداد محدود مسافر است این دستورالعمل همچنان ادامه دارد و رانندگان باید توصیه های بهداشتی را رعایت کنند.

وی اظهار داشت: چهارگشت خودرویی در مسیرها، ناوگان حمل و نقل عمومی را کنترل می کنند و تذکرات لازم برای استفاده از ماسک و دستکش را به آنها انتقال می دهند.

مدیر عامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری خرم‌آباد بیان کرد: دریافت وجه نقد از مسافران باید طبق رعایت نکات بهداشتی و با استفاده از دستکش های یکبار مصرف انجام شود.

ارمغان ادامه داد: بسیاری از رانندگان تعداد محدودی مسافر را جابجا می کنند اما در صورتی که تاکسیرانان موارد را رعایت نکند طبق قانون برخورد می شود.

وی با اشاره به فعالیت تنها یک سوم از ناوگان حمل و نقل عمومی شهرداری خرم آباد گفت: همچنین اتوبوس های شرکت واحد ملزم به سوار کردن ۱۱ تا ۱۵ مسافر هستند.

ارمغان افزود: رعایت دستورالعمل های بهداشتی و محدود شدن ناوگان حمل و نقل عمومی بنا به توصیه های ستاد استانی کرونا بوده و تا پایان محدودیت ها موارد اعمال می شود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.