| کد خبر: 211258 |

وضعیت کرونا در چهار شهر لرستان ناپایدار است

استاندار لرستان گفت: وضعیت ابتلا و کنترل شیوع کرونا در خرم‌آباد، بروجرد، دورود و دلفان ناپایدارتر از سایر نقاط استان است.

تین نیوز

استاندار لرستان گفت: وضعیت ابتلا و کنترل شیوع کرونا در خرم‌آباد، بروجرد، دورود و دلفان ناپایدارتر از سایر نقاط استان است.

سیدموسی خادمی روز یکشنبه در حاشیه جلسه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا با حضور رهبر معظم انقلاب به صورت ویدئو کنفرانس افزود: با توجه به آمارهای اعلام شده روند ابتلا به بیماری در چند روز اخیر با کاهش و افزایش مواجه شده که این روند سینوسی بیانگر لزوم اهمیت و توجه بیشتر مردم به رعایت نکات بهداشتی و ماندن در خانه است.

وی اظهار داشت: شهرهای ناپایدار باید اجرای پروتکل های بهداشتی را بیش از پیش در دستور کار قرار دهند تا بتوان با همکاری همه جانبه مردم و مسوولان از این مرحله سخت عبور کرد .

وی تصریح کرد: فردا دوشنبه درجلسه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا، ضمن بررسی و کنترل آخرین وضعیت استان در صورتی که جمع بندی شود بیماری در حال برگشت است احتمال اعمال همه یا بخشی از محدودیت ها برای چندمین بار وجود دارد.

استاندار لرستان همچنین گفت: اظهار لطف مقام معظم رهبری نسبت به اقدامات انجام شده توسط ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا در کشور و همه نهادهای درگیر موجب تقویت انگیزه خدمتگزاران و اهتمام دوچندان آنان برای انجام درست وظایف محوله شد.

خادمی با اشاره به اینکه روند مقابله با بیماری کرونا تاکنون به خوبی پیش رفته اظهار داشت: بر اساس تصمیم نهایی جلسه ملی مقابله با کرونا از ۲۷ اردیبهشت مدارس بازگشایی می شود و  دانش آموزان می‌توانند در صورت نیاز و جهت رفع اشکال به مدارس مراجعه کنند اما اجباری برای حضور در کلاس نیست.

وی با بیان اینکه در جلسه امروز بر اجرای برنامه‌های مذهبی در مناطق سفید کشور منطبق با رعایت پروتکل های بهداشتی تاکید شده افزود: با تصمیم ستاد ملی، صدا و سیما در برخی مراکز خاص کشور طی شب های قدر، پخش مستقیم فیلم مراسم مربوط به این ایام در مناطق قرمز را انجام خواهد داد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.