| کد خبر: 207667 |

آماده باش ۳۷۱ نیروی راهداری در جاده‌های لرستان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان گفت: باتوجه به بارش باران ۳۷۱ نیروی راهداری در قالب ۳۰ اکیپ در جاده‌های لرستان در حالت آماده باش کامل هستند.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان گفت: باتوجه به بارش باران ۳۷۱ نیروی راهداری در قالب ۳۰ اکیپ در جاده‌های لرستان در حالت آماده باش کامل هستند.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از ایرنا، عباس شرفی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در حال حاضر بارش باران را به صورت مقطعی در اکثر محورهای استان شاهد هستیم در گردنه های زاغه و رازان و محور خرم آباد- سپیددشت بارش ها به صورت برف است با این وجود تردد روان و راهداران در حالت آماده باش هستند.

شرفی گفت: از عصر روز گذشته ۳۷۱ نیروی راهدار در قالب ۳۰ اکیپ در محورها و گردنه های برفگیر استان مستقر و آماده خدمت رسانی هستند.

وی با تاکید بر پرهیز مردم از سفرهای غیرضروری گفت: ضمن اینکه به مردم تاکید می کنیم در شرایط کنونی که کشور با بحران کرونا مواجه است از سفر خودداری و در خانه بمانند در این شرایط جوی نیز با توجه به لغزندگی محورها و احتمال سیلابی شدن رودخانه ها  توصیه می شود در جاده های استان تردد نکنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان از رانندگانی که مجبور به تردد در محورها هستند خواست با رعایت سرعت مطمئنه و همراه داشتن تجهیزات ایمنی ازجمله زنجیرچرخ، سفری ایمن برای خود و دیگران رقم بزنند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.