| کد خبر: 189834 |

استاندار لرستان خبر داد:

برقراری تردد در پل روستای «چم مهر» تا پایان هفته جاری

تردد در پل روستای «چم مهر» تا پایان هفته جاری برقرار می شود.

تین نیوز

 استاندار لرستان از برقراری تردد بر روی پل روستای «چم مهر» تا پایان هفته جاری خبر داد و گفت: تردد در جاده و پل روستای «بابازید» نیز طی روزهای آینده برقرار می‌شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، سیدموسی خادمی استاندار لرستان روز شنبه به همراه معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان از محل اسکان سیل‌زدگان و برخی روستاهای سیل‌زده پلدختر ازجمله روستای بابازید و چم‌مهر بازدید کرد.

وی در جریان این بازدید با تاکید بر اینکه بحث سیل و سیل‌زدگان را به طور مرتب در مناطق مختلف استان پیگیری می‌کنیم، اظهار کرد: پل جاده بابازید به رومشکان از نقاط اقتصادی بین لرستان و کرمانشاه در جریان سیل تخریب شد که با انجام عملیات خاکی و ایجاد پل موقت ارتباط این جاده طی روزهای آینده برقرار می‌شود.

استاندار لرستان با اشاره به اینکه با برقراری ارتباط بابازید به رومشکان امکان فعالیت‌های عمرانی روستای خرسدر نیز سرعت می‌گیرد، تصریح کرد: در روستای چم‌مهر با تجمعی از مشکلات مواجه هستیم.

خادمی برقراری راه ارتباطی را از نیازهای اصلی چم‌مهر برشمرد و گفت: مقرر شد تا پایان هفته جاری پل این روستا مهیای تردد شود.

وی با اشاره به تملک زمین برای ساخت و ساز سیل‌زدگان پلدختر، تصریح کرد: بیش از ۱۰۰ قطعه زمین آماده واگذاری است که بخشی از قطعات واگذار شده است.

منبع: خبرگزاری مهر

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.