| کد خبر: 155664 |

معاون عمرانی استاندار لرستان:

وضعیت راه‌های روستایی استان لرستان مناسب نیست

معاون عمرانی استاندار لرستان گفت: وضعیت راه‌های روستایی استان لرستان مناسب نیست واین سبب محدودیت در توزیع امکانات به مناطق محروم می‌شود.

تین نیوز

معاون عمرانی استاندار لرستان گفت: وضعیت راه‌های روستایی استان لرستان مناسب نیست واین سبب محدودیت در توزیع امکانات به مناطق محروم می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد ، محمد اصلانی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیر کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان که در سالن آمفی تئاتر بانک صادرات خرم‌آباد برگزار شد اظهار داشت: دوره کوتاه مدیر سابق راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان اثرات مثبتی را در سیستم راهداری لرستان بر جای گذاشت.

وی افزود: هرگاه مدیری جابه‌جا شود، افرادی پیشنهاد می‌شوند تا به‌جای آن مدیر منصوب شوند، در این رابطه در مجموعه راهداری نیز با درایت کشاورزیان معاون وزیر راه عباس شرفی به این سمت منصوب شد

معاون عمران استاندار لرستان عنوان کرد: حمل‌ونقل زیرساخت‌ تمام امور است و بدون وجود آن توسعه در ابعاد مختلف محقق نمی‌شود، بنابراین لازم است از مدیرکل جدید راهداری لرستان، حمایت و با وی همکاری شود.

وی با تاکید بر اینکه در شیوه اجرای روکش آسفالت در راه‌های استان باید بازنگری شود، بیان کرد: با توجه به حجم تردد وسایل نقلیه آسفالت در زمان کم فرسوده می‌شود بنابراین وزارت راه باید نحوه اجرای روکش را در استان بازنگری کنند.

اصلانی با اشاره به نامناسب بودن راه‌های روستایی استان نسبت به کشور گفت: این شرایط زیبنده نظام نیست و سبب محدودیت در توزیع امکانات به مناطق محروم می‌شود.

وی در رابطه با رعایت نکات ایمنی در استان نیز تصریح کرد: لازم است در این زمینه فرهنگ‌سازی شود و روی این موضوع کار شود تا میزان تصادفات کاهش یابد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.