| کد خبر: 184752 |

◄ کاهش سرعت در محورهای لرستان

در پنجمین روز از فروردین 98، سرعت وسایل نقلیه در محورهای لرستان با کاهش محسوس به 73.8 کیلومتر بر ساعت رسید.

تین نیوز

در پنجمین روز از فروردین 98، سرعت وسایل نقلیه در محورهای لرستان با کاهش محسوس به 73.8 کیلومتر بر ساعت رسید.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان، عباس شرفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان گفت:  این در حالی است که از آغاز سفرهای نوروزی سرعت وسایل نقلیه در محورهای استان بیش از 80 کیلومتر بر ساعت بوده است.

وی گفت: ترددشمارهای جاده‌ای لرستان در پنجم فروردین امسال، تردد 353هزار و 148 وسیله نقلیه را ثبت کردند که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 78.24 درصد کاهش نشان می‌دهد.

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان اظهار کرد: تعداد وسایل نقلیه ورودی به استان در این روز 45هزار و 150 و خروجی از استان 44هزار و 558 دستگاه بود.

وی اوج تردد را بین 16تا 17 عصر عنوان کرد و گفت: بیشترین تردد در محور آزادراه خرم‌آباد-پل زال با 17هزار و 939 وسیله نقلیه ثبت شد و محورهای سه‌راهی چالانچولان-خرم‌آباد و سه‌راهی چالانچولان-بروجرد به ترتیب در رتبه‌های بعدی تردد جاده‌ای بودند.

شرفی خاطرنشان کرد:کمترین تردد مربوط به محور بیرانشهر-بروجرد با 585 وسیله نقلیه بوده است و بروجرد-بیرانشهر و نهاوند-سه‌راهی نورآباد به عنوان دیگر محورهای دارای کمترین تردد به شمار می‌روند.

وی با بیان اینکه بیشترین سرعت وسایل نقلیه در محور سه‌راهی چالانچولان- خرم‌آباد با 86.9 کیلومتر ثبت شده است، گفت: پس از این محور، محورهای آزادراه پل زال- خرم‌آباد و ازنا-الیگودرز، بیشترین سرعت وسایل نقلیه را به خود اختصاص دادند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.