| کد خبر: 248326 |

آمادگی راهداران قزوین برای عملیات زمستانی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای قزوین گفت: راهداران استان به همراه تمامی تجهیزات و امکانات موجود، خود را برای اجرای طرح عملیات زمستانی آماده کرده اند.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای قزوین گفت: راهداران استان به همراه تمامی تجهیزات و امکانات موجود، خود را برای اجرای طرح عملیات زمستانی آماده کرده اند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا،  جواد حق لطفی  اظهار داشت: با توجه به کوهستانی و صعب العبور بودن بسیاری از راه ارتباطی استان، به خصوص جاده های آزادراهی و روستایی، همه ساله برای بازگشایی آنها در فصل سرما نیازمند ذخیره سازی شن، ماسه و نمک به میزان لازم در سوله های راهدارخانه های سطح استان هستیم.

وی اضافه کرد: در راستای آمادگی هرچه بیشتر نیروهای راهداری برای بازگشایی جاده های برفگیر و ارتباطی، امسال خرید ۲۰ هزار تن ماسه و نمک از معادن و کارگاه های موجود استان در دستور کار قرار گرفته که تاکنون ۵۰ درصد آنها به مناطق مورد نظر حمل و مابقی آن نیز تا پایان آبان ماه جاری به پایان خواهد رسید.

وی ادامه داد: ماسه و نمک های خریداری شده در سوله های انبارنمکی ۲۴ راهدارخانه استان حمل و تخلیه خواهد شد و امسال نیز همانند سال های گذشته هیچ مشکلی در تامین شن و ماسه نخواهیم داشت.

حق لطفی خاطرنشان کرد: به منظور ارایه خدمات هرچه بیشتر به مسافران و خودروها عبوری در فصل سرما، از ماه های گذشته اقدام به اورهال کردن ماشین آلات سبک و سنگین این اداره کل کردیم و در حال حاضر نیز به مرز ۸۰ درصد آمادگی رسیده و تا پایان آبان ماه جاری نیز به مرز ۱۰۰ درصدی خواهیم رسید.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین یادآور شد: امسال ۳۰۰ نیروی راهدار به همراه ۲۹۶ دستگاه ماشین آلات سنگین، نیمه سنگین و سبک وظیفه اجرای عملیات زمستانی را برعهده خواهند گرفت و تمامی راهدارخانه ها نیز طی این مدت در آماده باش ۱۰۰ درصدی به سرخواهند برد.

 

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری ایرنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.