| کد خبر: 265941 |

عکس| روسیه زشت ترین خودروی دنیا را به بازار عرضه کرد

جالب اینجاست که این کارخانه سابقه تولید خودرو برای برندهای معتبر بین المللی مانند بی ام و، فورد، کیا و هیوندای را دارد. با خروج این شرکت ها از بازار روسیه به دنبال تهاجم به اوکراین در فوریه ۲۰۲۲، این کارخانه به دنبال فرصت های جدید است.

تین نیوز

جالب اینجاست که این کارخانه سابقه تولید خودرو برای برندهای معتبر بین المللی مانند بی ام و، فورد، کیا و هیوندای را دارد. با خروج این شرکت ها از بازار روسیه به دنبال تهاجم به اوکراین در فوریه ۲۰۲۲، این کارخانه به دنبال فرصت های جدید است.

دانشگاه پلی تکنیک مسکو در اقدامی غافلگیرکننده در میان منظره آشفته صنعت خودروسازی روسیه، نمونه اولیه خودروی الکتریکی جدیدی به نام آمبر را معرفی کرد. طراحی این خودرو انتقادات گسترده ای را برانگیخته و بسیاری می گویند که برای کسب عنوان زشت ترین خودروی جهان، فیات مولتی پلا را شکست خواهد داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از خبرآنلاین، آمبر فقط یک نمونه اولیه نیست. این خودرو قرار است در سال ۲۰۲۵ و در کارخانه Avtotor در کالینینگراد به تولید برسد. جالب اینجاست که این کارخانه سابقه تولید خودرو برای برندهای معتبر بین المللی مانند بی ام و، فورد، کیا و هیوندای را دارد. با خروج این شرکت ها از بازار روسیه به دنبال تهاجم به اوکراین در فوریه ۲۰۲۲، این کارخانه به دنبال فرصت های جدید است.

 

هنوز جزئیاتی در مورد مشخصات آمبر از جمله بُرد، قدرت و قابلیت های شارژ به صورت رسمی منتشر نشده است. منتقدان نشان می دهند که طراحی خاص خودرو ممکن است ناشی از استفاده از قطعات خودروهای مختلف روسی باشد. طبق اطلاعات رسمی، موتورهای الکتریکی، باتری، اینورتر و سایر اجزای پیشرانه همگی در روسیه توسعه و مونتاژ می شوند.

آمبر روسیه

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس 1 1

    برای نخستین تلاش های "بومی" و برای کشوری که در حصر است بد هم نیست خوب روس ها در بخش خودرو همیشه و به شدت به خارج از کشورشان وابسته بودن و هنوز هم هستن اینکه حالا دارن تلاش می کنند که یک چیزهایی هم خودشان بسازن و درصد بومی سازی ها را بالاتر ببرن کاملا هم قابل احترامه .
    روسیه کشوری بی ظرفیت و کم پتانسیل , کشوری در حد قطر و امارات و یکسری جزایر کوچک و بی اهمیت وسط اقیانوس نیست که راحت بپذیرد که زیر پرچم کشورهای غربی برود بله چشم قربان بگوید تا خوشگل ترین خودروها در خیابان هایش تردد کنند چنانکه کشور ما هم نمی تواند زیر پرچم بودن را تحمل کند تا یکسری ویترین شیک براش مهیا کنند .

  • ناشناس 0 0

    دو قطعه میگ 29 با یک مدل قابل تعویض با میگ مشابه نیست روسیه قابل اعتماد نیست نگهداری سیستم های زمینی میگ هم خیلی مشگل است چند سال یکی از دوستان دررابطه با تعمیر سیستم زمینی وفشار کاری بمدت یک هفته سکته کرد و دنیای باقی شتافت این نظر نویسنده ناشناس بی انصافی است

  • ناشناس 0 0

    ظاهرا نویسنده دیدگاه خواسته از روسیه وعظمت او تعریف کند روسیه برای ایران همسایه ای شرور ودرد سر سازی بوده هیچوقت منافع ایران را لحاظ نکرده است ودر تاریخ نام منحوسی برای مردم ایران بوده است واز ایجاد توطئه های ریز ودرشت وخیانت دریغ نکرده است ونمیکند