| کد خبر: 210185 |

مصرف CNG در کردستان ۱۴ درصد کاهش یافت

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان گفت: مصرف CNG فروردین ماه امسال در استان نسبت به مدت مشابه آن در سال گذشته ۱۴ درصد کاهش داشته است.

تین نیوز

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان گفت: مصرف CNG فروردین ماه امسال در استان نسبت به مدت مشابه آن در سال گذشته ۱۴ درصد کاهش داشته است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، عبدالله گیتی‌منش روز یکشنبه اظهار داشت: در فروردین امسال ۱۰ میلیون و ۸۸۷ هزار و ۲۶۳ مترمکعب گاز CNG در کردستان مصرف شد.

وی با بیان اینکه مهمترین دلیل این کاهش مصرف، شیوع کرونا و ماندن مردم در خانه بوده است، افزود: این بیماری باعث شد مصرف بنزین هم در این مدت کاهش یابد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان تاکید کرد: تمام جایگاه‌های عرضه سوخت استان در طول شبانه‌روز فعال بوده و مردم می‌توانند سوخت مورد نیاز خود را تامین کنند.

گیتی‌منش یادآور شد: شهروندان از دست زدن به نازل‌ها خودداری و کار سوخت‌گیری را به پرسنل واگذار کنند اما در صورت تمایل به انجام این کار، برای پیشگیری از گسترش شیوع کرونا، حتما از دستکش استفاده کنند.

در حال حاضر ۷۷ جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی و ۵۲ باب جایگاه CNG در کردستان به مردم خدمات می‌دهند.

بیماری کرونا  اواسط ماه دسامبر (۲۴ آذر) در شهر ووهان در مرکز چین گزارش شد و  اواخر بهمن ماه به طور رسمی به کشورمان راه یافت.

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت روز شنبه ششم اردیبهشت ۹۹ اعلام کرد: تاکنون ۸۹ هزار و ۳۲۸ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۷۶ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به  پنج هزار و ۶۵۰ تن رسید.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.