| کد خبر: 228834 |

پیگیری ۱۲۳۹ شکایت مردمی در دفتر حقوق شهروندی فرودگاه امام خمینی (ره)

شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) از پاسخگویی به بیش از ۹۶۰ تماس تلفنی و پیگیری ۱۲۳۹ شکایت مردمی در دفتر حقوق شهروندی در این شرکت خبر داد.

تین نیوز

شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)  از پاسخگویی به بیش از ۹۶۰ تماس تلفنی و پیگیری ۱۲۳۹ شکایت مردمی در دفتر حقوق شهروندی در این شرکت خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، عبدالحمید دلاوری، مدیر کل حوزه مدیر عامل و امور بین الملل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)  با اشاره به بازنگری و بهینه‌سازی سیستم‌های پاسخگویی و  رسیدگی به شکایات مردمی شرکت مذکور گفت:  طی یک سال گذشته بیش از ۹۶۰ تماس تلفنی از طریق شماره تلفن ثابت   ۵۱۰۰۶۶۶۶ -۰۲۱ و سامانه پیامکی ۰۹۰۲۳۰۰۹۶۳۳ به ثبت رسیده است که تمامی این موارد توسط کارکنان دفتر حقوق شهروندی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) دریافت و پیگیری شده است.

وی افزود: علاوه بر موضوع مذکور  تعداد یک هزار و ۲۳۹ شکایت مردمی نیز وصول، ثبت و رسیدگی شده است.

 دلاوری خاطر نشان کرد: دفتر حقوق شهروندی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) ضمن استقرار نماینده در ترمینال مسافری از طریق ایمیل، تلفن ثابت، تلفن همراه و درگاه سایت نیز آمادگی دریافت و رسیدگی به فرمایشات مراجعان به سه زبان فارسی، انگلیسی و عربی را دارد، همچنین در راستای انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات، اسناد عمومی قابل انتشار و غیر محرمانه شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) در  وبسایت https://iranfoia.ir، به تعداد یک هزار و ۳۵۱ سند مرتبط با فعالیت‌های این شهر جهت بهره برداری عمومی منتشر شده است.

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.