| کد خبر: 200393 |

◄ از سرگیری فعالیت پایانه «سلام» فرودگاه امام برای اعزام حجاج

مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی خبر داد: هم‌زمان با عملیات حج ۱۴۰۱ ازسرگیری فعالیت پایانه «سلام» که از شروع گسترش ویروس کرونا تعطیل شده بود، رسماً وارد مرحله اجرایی می‌شود

تین نیوز

محمدمهدی کربلایی، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)، طی حکمی مسئولیت رفع نواقص و  آماده‌سازی پایانه «سلام»، برای پذیرش و اعزام حجاج ۱۴۰۱ را به «محمدرضا فردی» محول کرد.

به گزارش تین نیوز، بر اساس اعلام دفتر ارتباطات، اطلاع‌رسانی و امور بین‌الملل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)، با توجه به ترافیک پروازی پیش رو و همچنین در پیش بودن عملیات پروازی حج ۱۴۰۱؛ بنا بر نیازسنجی‌های به عمل آمده هم‌زمان با عملیات حج ۱۴۰۱ ازسرگیری فعالیت پایانه سلام رسماً وارد مرحله اجرایی می‌شود.

دیروز (چهارشنبه) ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ جلسه رفع نواقص و راه‌اندازی پایانه سلام در شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) تشکیل و به دستور رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل این سلسله جلسات به‌صورت هفتگی با حضور اعضا هیئت‌مدیره و معاونین و مدیران کل تا تحویل قطعی پایانه و راه‌اندازی آن ادامه خواهد داشت.

 در ابلاغ «محمدرضا فردی» آمده است با عنایت به نزدیکی موسم حج ۱۴۰۱ به‌منظور فراهم کردن امکانات لازم جهت پذیرایی از حجاج و همچنین مسافرین عتبات عالیات و در راستای ارتقای کیفیت خدمات‌رسانی و افزایش ظرفیت جابه‌جایی مسافر، تکمیل و راه‌اندازی پایانه سلام تا تحویل گیری قطعی با اختیارات کامل به جنابعالی محول می‌شود.

همچنین در بخش دیگری از این ابلاغ بر بهره‌گیری از تمام امکانات و همکاری همه واحدهای ستادی و اجرایی در شرکت و تهیه برنامه زمان‌بندی و پیگیری و نظارت بر اجرای برنامه مذکور تاکید شده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.