| کد خبر: 183290 |

رئیس هیات مدیره شرکت شهر فرودگاهی امام خبر داد؛

◄ درخواست صدور مجوز بیش از هزار سورتی پرواز در ایام نوروز 98

رئیس هیات مدیره شرکت شهر فرودگاهی امام از صدور مجوز بیش از هزار سورتی پرواز در نوروز 98 خبر داد.

تین نیوز

رئیس هیات مدیره شرکت شهر فرودگاهی امام از درخواست صدور مجوز بیش از هزار سورتی پرواز در نوروز 98 خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز، علی رستمی امروز در جمع خبرنگاران درباره آمادگی فرودگاه بین‌المللی امام‌خمینی در ایام نوروزی، عنوان کرد: در تلاش هستیم تا این فرودگاه به‌خوبی پذیرای مسافران نوروزی باشد و از لحاظ ارائه خدمات رفاهی به مسافران در سطح مناسبی باشند تا مردم احساس کاستی نکنند.

وی با بیان این‌که جلسات ستاد سفرهای نوروزی با حضور دستگاه‌های ذی‌ربط در بخش حمل‌ونقل هوایی آغاز شده و هماهنگی‌های لازم را انجام داده‌ایم، اضافه کرد:  در نوروز ۹۷ بیش از ۵۵ هزار مسافر از طریق فرودگاه امام‌خمینی جابه‌جا شدند.

او با اشاره به این‌که در حال حاضر ۶۴ شرکت هواپیمایی داخلی و خارجی در این فرودگاه فعالند که تنها ۱۳ ایرلاین ایرانی در این فرودگاه تردد دارد و سایر پروازها به شرکت‌های هواپیمایی خارجی تعلق دارد، بیان کرد: شرکت‌های هواپیمایی از برقراری پروازهای فوق‌العاده استقبال کرده‌اند که نشان می‌دهد مسافران از سفرهای نوروزی خارجی در نوروز ۹۸ استقبال می‌کنند.

وی مجموع درخواست صدور مجوز پرواز فوق‌العاده خارجی در نوروز ۹۸ از سوی شرکت‌های هواپیمایی را بیش از هزار سورتی پرواز عنوان و اظهار کرد: این تعداد پرواز فوق‌العاده برای نوروز ۹۸ قطعاً تا پایان سال بیش‌تر خواهد شد.

او با اظهار به این‌که نرخ کرایه تاکسی‌های فرودگاه در نوروز افزایش نمی‌یابد، تصریح کرد: شرکت‌های هواپیمایی تاکنون درخواست صدور بیش از یک‌هزار مجوز پرواز فوق‌العاده را برای ما ارسال کرده‌اند ‌و قطعاً این رقم تا پایان سال افزایش می‌یابد.

عضو هیأت مدیره شرکت شهر فرودگاهی امام‌خمینی درباره زمان افتتاح ترمینال سلام بیان کرد: تلاش می‌کنیم در فصل بهار و پیش از خردادماه، ترمینال سلام به بهره‌برداری برسد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.