| کد خبر: 90938 |

سازمان شهرداری ها و دهیاری ها خواستار رعایت کیفیت و لوزام مناسب دربازسازی اتوبوس ها شد

تین نیوز | مدیرکل دفتر حمل و نقل عمومی و ترافیک شهری سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور در نامه ای به مدیران عامل اتوبوسرانی های 5 مرکز بازسازی مرحله نخست اجرای طرح بازسازی 1500 دستگاه اتوبوس درون شهری در سال 95 بر رعایت کیفیت و تهیه لوازم مرغوب و اصلی تاکید کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از سازمان شهرداری ها و دهیاری ها، امیر جعفرپور به مدیران عامل شرکت های واحد اتوبوسرانی تهران و اصفهان و مدیران عامل سازمان های اتوبوسرانی اهواز، قزوین و مشهد تاکید کرده است : باعنایت به تفاهم‌نامه فی مابین برای بازسازی ناوگان اتوبوسرانی شهری کشور در این طرح کیفیت اقدامات انجام شده برای مدیر طرح (سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور) بسیار مهم است و رعایت نکردن آن به هر دلیلی قابل قبول نیست.

وی ادامه داد : مراکز بازسازی باید در تهیه لوازم مورد نیاز دقت کافی را داشته باشند و حتما از لوازم مرغوب و اصلی استفاده کنند.

جعفرپور خطاب به مدیران عامل اتوبوسرانی های 5مرکز بازسازی تاکید کرد : کیفیت تعمیرات انجام شده در تمامی بخش‌های بازسازی مهم است و پرداخت مرحله‌ای اعتبارات منوط به تایید کیفی اقدامات صورت گرفته از سوی کمیته فنی است.

وی اضافه کرده است : با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برای تحویل دوره‌ای ناوگان، لازم است مراکز مطابق با برنامه‌ زمان‌بندی مندرج در تفاهم‌نامه نسبت به تحویل اتوبو‌س های بازسازی شده اقدام کنند.

در در مرحله نخست اجرای طرح بازسازی 1500 دستگاه اتوبوس درون شهری که در سال 95اجرا می شود، 450 دستگاه اتوبوس در 5 مرکز بازسازی می شوند و تا مهر ماه تحویل شهرداری های مربوطه، به غیر از کلان شهرها، می شوند.

در حال حاضر 100 دستگاه اتوبوس در مرکز بازسازی اصفهان، 100 دستگاه در اهواز، 50 دستگاه در تهران، 130 دستگاه در مشهد و 70 دستگاه در قزوین در حال بازسازی است.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.