| کد خبر: 248951 |

فضا آرایی مشهد با برگ های پاییزی/ تا پایان فصل خزان، برگ های پاییزی جمع آوری نمی شود

برگ های پاییزی در تمامی بوستان ها، معابر پر تردد و آیلندهای میانی برخی از بلوارهای سطح شهر مشهد به منظور فضاآرایی شهر با برگ های پاییزی جمع آوری نمی شود.

تین نیوز

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری مشهد، از عدم جمع آوری برگ های پاییزی در تمامی بوستان ها، معابر پر تردد و آیلندهای میانی برخی از بلوارهای سطح شهر به منظور فضاآرایی شهر با برگ های پاییزی و فراهم آوردن بستر مناسب برای بهره مندی شهروندان از این فصل هزاررنگ خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایلنا،  علی نجفی در این خصوص اظهار کرد: هرساله در فصل پاییز، بوستان های مشهد، پذیرای بسیاری از شهروندانی است که با ذوق و علاقه فراوان در بوستان های شهری حضور می یابند تا علاوه بر بهره مندی از زیبایی های پرودگار در فصل خزان، با عبور از میان برگ های خزان یافته از این فصل شورانگیز لذت ببرند. 

وی ادامه داد: در همین راستا و با هماهنگی های صورت گرفته با مناطق ۱۳ گانه شهر مشهد، مقرر شده تا پایان فصل خزان، برگ های خزان یافته در تمامی بوستان ها ، معابرشهری و برخی آیلندهای میانی بلوارهای شهری جمع آوری نشود.

نجفی افزود: البته با بررسی های منظم و مکرر مقرر شده است تا به صورت مداوم برگ های پاییزی خرد شده جمع آوری شود تا با برگ های خزان یافته جدید جایگزین شوند. 

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری مشهد خاطرنشان کرد: امسال با توجه به عدم جمع آوری برگ های پاییزی در همه بوستان های سطح شهر، به صورت ویژه نیز معابر پاییزی  در بوستان هایی نظیر ملت، وکیل آباد، جهان شهر ، ارم و... تدارک دیده شده تا فضایی مناسب برای حضور عکاسان، طبیعت گردان و خانواده های در این بوستان ها فراهم شود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.