| کد خبر: 237541 |

◄ اصلاح هندسی تقاطع بولوارهای وکیل آباد و شهید برونسی مشهد

معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت: با توجه به مشکلات ترافیکی زیرگذر دوربرگردان وکیل آباد محدوده وکیل آباد 64، اصلاح هندسی این محدوده در دستور کار قرار گرفت و عملیات اجرایی آن توسط سازمان عمران به اتمام رسید.

تین نیوز

خلیل الله کاظمی با اعلام این خبر، افزود: با توجه به اینکه مدتی مسیر زیرگذر بلوار وکیل آباد بسته شده بود، به درخواست شهروندان بازگشایی این زیرگذر مجددا مدنظر قرار گرفت.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، وی افزود: با توجه به مشکلاتی از قبیل وجود دو ناحیه تداخلی با طول غیر استاندارد در شرق و غرب پلکان قطارشهری، عدم امکان مدیریت ترافیک در دوربرگردان زیرگذر در زمان نیاز، انسداد مسیر تندرو بلوار وکیل آباد که سبب بروز مشکلات ترافیکی در تندرو شریان اصلی و پدافندی می‌شد و همچنیبن دسترسی سواره مستقیم غیر مجاز کاربری های حاشیه ای بلوار به تندرور این اصلاح هندسی مدنظر قرار گرفت.

کاظمی ادامه داد: برهمین اساس و برای رفع این مشکلات و پاسخ به درخواست شهروندان با توجه به احداث زیرگذر دوربرگردان شهید برونسی، طرح اصلاح هندسی پیش بینی شده بود.

وی تصریح کرد: با اصلاح هندسی در بلوار وکیل آباد ضمن حذف نواحی تداخلی غیر استاندارد، برقراری دسترسی خروجی بزرگراه شهید برونسی به وکیل آباد، برقراری دسترسی تندرو به کندرو بلوار وکیل آباد، طراحی ورودی دوربرگردان زیرگذر وکیل آباد با قابلیت مدیریت ترافیک به صورت انسداد یا بازگشایی در ساعات پیک، مشکلات ترافیکی و ایمنی به حداقل می رسد.

کاظمی بیان کرد: این طرح شامل 500 متر جدول گذاری، تخریب قسمتی از دماغه دوربرگردان زیرگذر، اجرای آسفالت و نصب تابلو علائم ترافیکی می باشد.

در این طرح نصب تابلو پیام متغیر در قبل از پل شهید برونسی پیش بینی شده‌ تا در مواقع لزوم، وضعیت ترافیکی دوربرگردان های وکیل آباد و بزرگراه شهید برونسی به رانندگان اعلام و با هدایت جریان ترافیک مشکلات ترافیکی این محدوده را تا حد ممکن کاهش دهد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.