| کد خبر: 229593 |

انجام روزانه 1500 تست غربالگری در میان کارکنان ناوگان حمل‌ونقل عمومی

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی مشهد از انجام پایش سلامت تمامی اتوبوسرانان و مینی بوسرانان ناوگان حمل‌ونقل عمومی به‌صورت مستمر با توجه به وضعیت قرمز کرونایی در مشهد خبر داد.

تین نیوز

 مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی مشهد از انجام پایش سلامت تمامی اتوبوسرانان و مینی بوسرانان ناوگان حمل‌ونقل عمومی به‌صورت مستمر با توجه به وضعیت قرمز کرونایی در مشهد خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد؛ سعید حسینقلی زاده مقدم در این خصوص گفت: با توجه به وضعیت قرمز کرونایی شهر مشهد، در حال حاضر روزانه بیش از ۱۵۰۰ تست غربالگری توسط چهار تیم در سازمان، متشکل از کارکنان به همراه پرسنل مرکز فوریت‌های پزشکی مشهد انجام می‌پذیرد.

وی افزود: در صورت بروز هرگونه علائم مشکوک در کارکنان، فرد جهت تست PCR به درمانگاه شهرداری مشهد معرفی می‌شود و پس از انجام آزمایش توسط درمانگاه شهرداری؛ نتیجه منفی یا مثبت بودن بررسی‌شده و افراد مبتلا باید ۱۴ روز در قرنطینه خانگی استراحت کنند.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی مشهد بیان کرد: این افراد در صورت بهبود بیماری و مراجعه مجددا به درمانگاه، در صورت منفی شدن نتیجه آزمایش در محل کار حضور می‌یابند.

حسینقلی زاده مقدم خاطرنشان کرد: علاوه بر توزیع روزانه ملزومات بهداشتی به کارکنان، توصیه‌های لازم به‌تمامی اتوبوسرانان و مینی بوسرانان در خصوص رعایت پروتکل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک در طول روز داده‌شده است؛ همچنین به‌منظور شکست زنجیره انتقال، از تجمع کارکنان در ابتدا و انتهای خطوط نیز جلوگیری می‌شود.

وی ضمن درخواست از مسافران برای استفاده از ماسک گفت: هم‌اکنون در ناوگان و ایستگاه‌ها و پایانه‌ها، اطلاع‌رسانی پیرامون فاصله‌گذاری اجتماعی انجام‌شده است؛ همچنین همراه با تشدید محدودیت‌ها، آگاهی شهروندان نسبت به خطرات ویروس کرونا افزایش‌یافته است و با توجه به الزامی بودن استفاده از ماسک در استفاده از خدمات سازمان، از شهروندان تقاضا داریم بیش‌ازپیش پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.