| کد خبر: 227865 |

ممنوعیت ورود ناوگان باری جاده ای و ترانزیتی به مشهد

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار درون شهری شهرداری مشهد از افزایش نظارت و تشدید جلوگیری از ورود ناوگان باری جاده ای و ترانزیتی به شهر مشهد خبر داد.

تین نیوز

 مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار درون شهری شهرداری مشهد از افزایش نظارت و تشدید جلوگیری از ورود ناوگان باری جاده ای و ترانزیتی به شهر مشهد خبر داد.

 به گزارش تین نیوزبه نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، علی باخرد در این خصوص گفت: کنارگذر شمالی مشهد در سال 1394 با هزینه ای بالغ بر 2 هزار میلیارد ریال به بهره برداری رسید تا جایگزین بزرگراه شهید کلانتری باشد که اکنون درون شهر واقع شده است.

وی با اشاره به تاثیر تردد ناوگان باری جاده ای و ترانزیتی از این مسیر در کاهش آلودگی های زیست محیطی و ترافیکی، اظهارکرد: از هفته گذشته با اجرای طرح کنترل هوشمند تردد ناوگان باری در محدوده های زمانی و مکانی شهر مشهد و اعمال جریمه به صورت مکانیزه، نظارت ها تشدید شده است تا شاهد کاهش چشمگیر ورود خودروهای باری سنگین و نیمه سنگین جاده ای به درون شهر مشهد باشیم.

باخرد تصریح کرد: عبور از کنارگذر شمالی احترام به آرامش و امنیت شهروندان است؛ لذا از تمامی رانندگانی که مقصد سفر آن ها شهر مشهد نیست می خواهیم به این مهم احترام بگذارند.

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار درون شهری شهرداری مشهد ادامه داد: رانندگانی که نیاز ضروری ورود به شهر مشهد دارند باید از طریق سامانه ftms.mashhad.ir اقدام به اخذ مجوز تردد کنند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • محمد کاظم 0 0

    متاسفانه مشخص است که این طرح را بدون هیچ گونه مطالعه ای اجرا کرده اند و هدف از اجرای آن فقط جریمه کردن ناوگان باری و کسب درآمد است کافی است به محل قرار گرفتن پایانه بار مشهد و شهرکهای صنعتی مشهد مانند شهرک صنعتی طوس و محدوده اجرای این طرح دقت کنید تا براحتی متوجه ایرادات و مشکلات اجرای این طرح و طرحه های من درآوردی یک شبه مشابه آن شوید مشخص نیست که ناوگان باری برای تردد به این اماکن پرتردد و دیگر مکانهای مشابه از کجا عبور نماید تا جریمه نشود ؟!!!!!!

  • مجتبی 0 0

    احتیاجی به جریمه نیس خیلی از کامیونها و تریلی ها خودشون اون مسیرو انتخاب میکنن چون تو شهر ترافیکه و دردسر نداره.. چرا جریمه همه ماشینهایی که وارد میشن چاره ای ندارن یا ساکن مشهدن یا بارشون واسه مشهده یام میخوان از شرکتها بار بزنن. جریمه کردن کار درستی نیس پس شما روزی دوهزارتا کامیون ک وارد مشهد میشه رو جریمه کنین تو یک روز کل هزینه کنار گذر رو تو یک روز در میارین. این دزدی از جیب رانندس. مسئولان بی فکر کلا اشتباس این ایدتون