| کد خبر: 226860 |

راه اندازی کیوسک های هوشمند درخواست تاکسی در مبادی ورودی شهر

مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد از نصب استند هوشمند درخواست تاکسی و ارائه خدمات سفر بدون اتلاف وقت در مبادی ورودی شهر مشهد خبر داد.

تین نیوز

 مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد از نصب استند هوشمند درخواست تاکسی و ارائه خدمات سفر بدون اتلاف وقت در مبادی ورودی شهر مشهد خبر داد.

 به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد؛ احمد محبی با اعلام این خبر گفت: در راستای سیاست های کلان شهرداری مشهد و توسعه متوازن شهر هوشمند با همکاری سازمان فاوا تعداد 3 عدد استند هوشمند درخواست تاکسی، در فرودگاه شهید هاشمی نژاد، راه آهن و پایانه مسافربری امام رضا (ع) مشهد نصب خواهد شد.

وی افزود: این استند با قابلیت اتصال به اینترنت و ارائه خدمات فوری و هوشمند سفر در قالب درخواست تاکسی در بدو ورود مسافر با استانداردهای روز دنیا و تعیین مقصد سفر بر روی نقشه شهر یا ورود دستی آدرس، در سالن اصلی مبادی ورودی شهر نصب می شود.

محبی عنوان کرد: همچنین انتخاب نوع خودرو، تعیین مبلغ سفر به همراه ارائه رسید چاپی به مسافر و ارتباط تلفنی در صورت ثبت شماره تلفن همراه از دیگر خدماتی است که به وسیله این سیستم هوشمند به زائرین و مجاورین بارگاه منور رضوی ارائه خواهد شد.

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی در پایان خاطر نشان کرد: تمام تلاش ما در این سازمان معطوف به ایجاد بستری برای ارائه خدمات سفر در کمترین زمان ممکن با امنیت و آرامش کامل به مسافرین محترم است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.