| کد خبر: 222758 |

درخواست برای کاهش ساعت کاری مترومشهد

معاون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شهردار مشهد گفت: با توجه به کاهش 80 درصدی جابه‌جایی مسافران مترو، به وزارت کشور درخواست داده‌ایم تا ساعت کاری متروی مشهد همانند ناوگان اتوبوس‌رانی تا ساعت 20:30 کاهش یابد.

تین نیوز

معاون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شهردار مشهد گفت: با توجه به کاهش 80 درصدی جابه‌جایی مسافران مترو، به وزارت کشور درخواست داده‌ایم تا ساعت کاری متروی مشهد همانند ناوگان اتوبوس‌رانی تا ساعت 20:30 کاهش یابد.

به گزارش تین نیوز، خلیل‌الله کاظمی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص تغییر احتمالی ساعت کاری متروی مشهد اظهار کرد: با توجه به این که جابه‌جایی مسافر متروی مشهد از ساعت 20:30 تقریبا 80 درصد کاهش پیدا کرده، به وزارت کشور پیشنهاد دادیم تا ساعت کاری مترو با ساعت کاری ناوگان اتوبوس‌رانی مشهد منطبق شود و آخرین حرکت متروها همانند اتوبوس‌ها ساعت 20:30 باشد. به محض ابلاغ از سوی وزارت کشور، این موضوع را اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.

وی در خصوص اظهار نظر مسعود ریاضی، رییس کمیسون حمل‌ونقل شورای شهر مشهد مبنی بر عدم تغییر ساعت کاری ناوگان حمل‌ونقل عمومی مشهد افزود: صحبت ایشان مبنی بر عدم تغیر ساعت کاری اتوبوس و متروی مشهد مربوط به روزهای ابتدایی آغاز محدودیت‌ها بوده تا رفتار و واکنش مردم را نسبت به محدودیت‌های اعمال شده بررسی کرده و سپس تصمیم‌گیری کنیم.

افزایش 25 درصدی درخواست تاکسی

معاون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شهردار مشهد ادامه داد: با وجود منع تردد شبانه خودروها و کاهش احتمالی ساعت کاری متروی تا ساعت 20:30، شهروندان مشهدی می‌توانند برای جابه‌جایی خود از تاکسی‌ها استفاده کنند. از ابتدای هفته جاری در ساعات منع تردد خودروهای شخصی، تماس‌ها برای تاکسی‌های سطح شهر 25 درصد افزایش یافته است.

کاظمی در خصوص وضعیت تردد تاکسی‌های اینترنتی خاطرنشان کرد: شماره پلاک تعداد محدودی از تاکسی‌های اینترنتی را بر اساس کارکردشان به پلیس راهور اعلام کرده‌ایم. خودروهایی که تا فاصله زمانی مشخصی فعالیت داشته‌اند را به عنوان تاکسی اینترنتی تلقی می‌کنیم و تمام خودروهایی که در سامانه تاکسی‌های اینترنتی هستند را نپذیرفیتم.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.