| کد خبر: 219957 |

کاهش ۵۸ درصدی توقف خودروها در پارک‌های حاشیه‌ای مشهد

مدیرعامل شرکت توسعه ارتباطات ترافیکی شهرداری مشهد، گفت: از ابتدای فروردین ماه تا پایان شهریورماه امسال توقف خودروها در فضاهای پارک حاشیه‌ای شهر نسبت به مدت مشابه در سال گذشته ۵۸.۳ درصد کاهش داشته است.

تین نیوز

مدیرعامل شرکت توسعه ارتباطات ترافیکی شهرداری مشهد، گفت: از ابتدای فروردین ماه تا پایان شهریورماه امسال توقف خودروها در فضاهای پارک حاشیه‌ای شهر نسبت به مدت مشابه در سال گذشته ۵۸.۳ درصد کاهش داشته است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، محمد مهدی اسدی در این خصوص اظهار کرد: بر اساس آمار از ابتدای فروردین تا پایان شهریورماه امسال ۷ میلیون و ۷۳ هزارو  ۱۵۸ توقف درفضاهای پارک حاشیه‌ای از سوی خودروها ثبت میانگین توقف روزانه در این مدت  تعداد ۵۱ هزار و ۲۱۹ مورد بوده است.

وی اضافه کرد: این درحالی است که در ۶ ماه ابتدایی سال ۹۸ در مجموع ۱۶ میلیون و ۹۵۰ هزارو ۷۹۹ توقف در پارک حاشیه ای شهر ثبت شده است که میانگین روزانه در این مدت ۱۱۴هزار و ۴۸۶ توقف بوده است.

اسدی تصریح کرد: مقایسه این دو آمار نشان دهنده کاهش ۵۸.۳ درصدی توقف خودرو در فضاهای پارک حاشیه ای شهر در ۶ ماهه اول امسال نسبت به مشابه سال ۹۸ است.

وی به میزان استفاده از پارک غیر حاشیه‌ای طی ۶ ماهه گذشته اشاره و ادامه داد: طی این مدت یک میلیون و ۸۵۰ هزارو ۲۳۰ توقف در پارکینگ‌های غیر حاشیه‌ای ثبت شده که این آمار به صورت میانگین روزانه ۱۲هزارو ۶۱۰ توقف بوده است.

مدیرعامل شرکت توسعه ارتباطات ترافیکی شهرداری مشهد خاطرنشان کرد: این درحالی است که این میزان درمدت مشابه سال گذشته ۲ میلیون و ۷۷۱ هزارو ۷۸۹ توقف و میانگین روزانه آن ۱۹هزار و ۵ توقف بوده است.

وی افزود: مقایسه این دو آمار نشان دهنده آن است که میزان توقف خودرو ها در پارکینگ های غیر حاشیه ای در ۶ماهه ابتدایی سال ۹۹ نسبت به مشابه سال گذشته بیش از ۳۶ درصد کاهش داشته است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، اسدی ادامه داد: در مجموع شیوع ویروس کرونا و تعطیلی یک ماهه پارک حاشیه ای یکی از دلایل اصلی کاهش میزان استفاده مردم از پارکینگ های حاشیه ای و غیر حاشیه ای بوده است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.