| کد خبر: 238533 |

پروژه احداث میدانگاه شهدای صادقیه آماده بهره برداری شد

سرپرست سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران گفت: پروژه احداث میدانگاه شهدای صادقیه، به عنوان پنجمین پروژه عمرانی در دوره ششم مدیریت شهری آماده بهره برداری شد.

تین نیوز

سرپرست سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران گفت: پروژه احداث میدانگاه شهدای صادقیه، به عنوان پنجمین پروژه عمرانی در دوره ششم مدیریت شهری آماده بهره برداری شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، هادی حق بین با اعلام خبر افتتاح میدان گاه شهدای صادقیه گفت: ساماندهی و بازپیرایی بلوار شهدای صادقیه که از ابتدای سال جاری آغاز شده بود، به سرانجام رسیده و بلوار شهدای صادقیه در نتیجه اجرای اقداماتی از قبیل بازطراحی و اصلاح مسیر رفت و آمد خودروها، ایجاد مسیرهای ویژه دوچرخه سواری، توسعه مسیر پیاده روی و فضاهای مکث و استراحت، ساماندهی فضای سبز و نورپردازی به یک میدانگاه (پلازا) با معماری خاص شهری تبدیل شده است.

وی بهره گیری همزمان از مسیرهای سواره، پیاده و دوچرخه با توجه ویژه به عابرین پیاده و دوچرخه سواران را از جمله ویژگی‌های منحصر به فرد این پروژه ذکر کرد و گفت: با اجرای میدانگاه شهدای صادقیه، فضای سبز و مسیر پیاده روی بلوار به حدود دو برابر افزایش یافته است.

سرپرست سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران، با بیان اینکه میدانگاه شهدای صادقیه با هدف توسعه عرصه‌های عمومی و ارتقای کیفی محیط و ساماندهی ترافیکی و بازپیرایی محدوده بلوار، با رویکرد اجرای طرح‌های انسان محور، استفاده حداقلی از وسایل نقلیه شخصی و تشویق به پیاده روی و دوچرخه سواری طراحی و احداث شده است، یادآور شد: با تکمیل این پروژه بلوار شهدای صادقیه و خیابان ستارخان با مجموعه‌ای از مسیرهای ایمن سواره، پیاده و دوچرخه به یکدیگر متصل شده اند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.