| کد خبر: 237106 |

◄ ‍ ادامه اقدامات اجرایی در فاز دوم پروژه احداث باغ راه حضرت فاطمه زهرا(س)

سرپرست سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران، از استمرار اقدامات اجرایی به منظور پیشبرد فاز دوم پروژه احداث باغ راه حضرت فاطمه زهرا (س) خبر داد.

تین نیوز

 هادی حق بین ضمن اعلام خبر فوق افزود: هم اکنون تلاش برای محوطه سازی مسیر پروژه در بخش حدفاصل بزرگراه آیت الله سعیدی تا خیابان صاحب الزمان(عج) (به جز محدوده خیابان وحید تا خیابان مرادخانی که در فاز یک پروژه تکمیل شد) ادامه دارد و این در حالی است که بخش حد فاصل خیابان صاحب الزمان(عج) تا بلوار بهار نیز از پایان هفته جاری به مقاطع اجرایی فاز دوم پروژه افزوده می شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، وی همچنین با بیان آنکه اجرای عملیات محوطه سازی در بخش حد فاصل میدان مدافعان حرم تا بزرگراه آیت ا... سعیدی واقع در منطقه 17 نیز از اواخر آبان ماه در دستور کار قرار خواهد گرفت، این عملیات را شامل مجموعه اقدامات خاکبرداری، تحکیم بستر و لایه ریزی دانست.

به گفته سرپرست سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران، بر اساس تصمیماتی که در نشست بررسی طرح احداث باغ راه حضرت فاطمه زهرا(س) در کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران اتخاذ شده، سازمان مشاور فنی و مهندسی شهر تهران در حال بازنگری کلیات طرح در محدوده صنعتی پروژه احداث باغ راه حضرت فاطمه زهرا(س) است تا مجموعه اقدامات عمرانی این پروژه بازآفرینی شهری با نیم نگاهی به ملاحظات معماری ایرانی- اسلامی صورت پذیرد.

گفتنی است پروژه احداث باغ راه حضرت فاطمه زهرا(س) پس از انتقال خط راه آهن تهران- تبریز به زیر زمین در سال 1392، روی بام این تونل در محدوده ای به طول تقریبی 8 کیلومتر و کشیدگی شرقی- غربی و عرض متوسط 30 متر با وسعت حدود 27 هکتار تعریف شده است. احداث 5 کیلومتر مسیر دوچرخه سواری و پیاده روی با فضای سبز پیرامونی در محدوده مناطق 17 و 18 به انضمام اجرای یکی از اصلی ترین قطعات باغ راه به مساحت 15 هزار متر مربع، احداث یک سازه خدماتی کوشک با محوطه پیرامونی و فضای سبز در محدوده منطقه 18 از مهمترین اقدامات به ثمرنشسته در قالب فاز نخست پروژه به شمار می آید.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.