| کد خبر: 206133 |

زیرگذر گیشا فردا افتتاح می شود

معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران اعلام کرد که زیرگذر گیشا فردا - سه شنبه - افتتاح می‌شود.

تین نیوز

معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران اعلام کرد که زیرگذر گیشا فردا - سه شنبه - افتتاح می‌شود.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از ایرنا،  «صفا صبوری دیلمی»  معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران افزود: بهره برداری از زیرگذر کوی نصر با احتساب پروژه هایی همچون پارکینگ بوستان ملت و بهسازی رینگ ۷ کیلومتری بوستان پردیسان که بدون برگزاری مراسم رسمی تحویل شهروندان شدند، نهمین افتتاحیه پروژه های معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران در سال جاری به شمار می آید.

وی متعادل ساختن خطوط ترافیکی که قبلا در نتیجه عرض کم پل فلزی کوی نصر دچار اختلال شده بود، یکسان سازی حرکت در بزرگراه جلال آل احمد و انطباق آن با معابر مرتبط را از مهمترین اهداف اجرای زیرگذر کوی نصر دانست.

صبوری یادآور شد: مسیر اصلی زیرگذر شامل ۳ خط عبوری در هر یک از باندهای شمالی و جنوبی بوده و طول آن با احتساب مسیرهای دسترسی به حدود یک هزار و ۵۰۰ متر می رسد.

معاون شهردار تهران با بیان اینکه طرح این پروژه به ویژه پس از بازنگری های اعمال شده، نگاه ویژه ای به مقوله ساماندهی ترافیک محلی داشته است، گفت: اصلاح هندسی مسیر ورودی به خیابان کارگر جنوبی و خیابان بیمارستان شریعتی، تامین دسترسی مسیر شمال به جنوب بزرگراه شهید چمران به مسیر غرب به شرق بزرگراه گمنام به صورت غیر همسطح و برقراری تعادل خطوط ترافیکی ورودی به خیابان گیشا از جمله کارکردهایی است که در کنار رفع گلوگاه ترافیکی پل فلزی گیشا محقق شده است.

به گفته وی،  بهره برداری از زیرگذر کوی نصر، تاثیر بسزایی روی عملکرد ترافیکی تقاطع های مرتبط به ویژه تقاطع غیرهمسطح بزرگراه شهید گمنام با خیابان کارگر داشته و به واسطه حذف پل قدیمی گیشا، سیمای شهری این نقطه از پایتخت را چشم نواز تر کرده است.

این زیر گذر در منطقه ۲ تهران واقع شده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.