| کد خبر: 201150 |

واکنش شهردار تهران به خبر فروش صندلی اتوبوس در تهران

اظهارات مدیرعامل شرکت اتوبوسرانی درباره فروش صندلی اتوبوس در تهران ابتدا با واکنش یک عضو شورای شهر تهران مواجه شد و سپس شهردار تهران را وادار به پاسخگویی کرد.

تین نیوز

اظهارات مدیرعامل شرکت اتوبوسرانی درباره فروش صندلی اتوبوس در تهران ابتدا با واکنش یک عضو شورای شهر تهران مواجه شد و سپس شهردار تهران را وادار به پاسخگویی کرد.

به گزارش تین نیوز، ساعاتی پس از آنکه پیمان سنندجی، مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی تهران عنوان کرد که به زودی این شرکت اقدام به «فروش ساعتی صندلی اتوبوس‌های پایتخت» خواهد کرد؛ علی اعطا سخنگوی شورای شهر تهران به این خبر واکنش نشان داد و گفت: در بحث فروش یا رزرو صندلی های اتوبوس با قیمت بالاتر، شورای شهر تهران و کمیسیون عمران و حمل و نقل از چنین تصمیمی مطلع نیست و مجوزی برای فروش یا رزرو صندلی های اتوبوس با قیمت بالاتر به شهرداری نداده است.

اعطا خاطر نشان کرد: به عنوان سخنگوی شورا و به نمایندگی از همکارانم، از شهردار محترم سوال می کنم منشاء این ایده چه بوده است؟

بلافاصله پس از این اظهارنظر سخنگوی شورای شهر تهران،‌ پیروز حناچی شهردار تهران نیز  به خبر فروش صندلی اتوبوس در پایتخت واکنش نشان داد. او در توئیتی نوشت: خبر و بحث های جانبی مطرح شده درباره فروش صندلی های اتوبوس غلط است و موضوعیت ندارد. طی تماسی با معاون حمل و نقل، اکیدا به وی دستور دادم از اجرای هر طرحی که موجب نگرانی شهروندان شود خودداری کنند.

حناچی در  توئیت بعدی خود افزوده است: در شرایط فعلی معیشتی مردم، شهرداری تهران همه توان خود را مصروف تسهیل دسترسی ارزان و حداکثری مردم به حمل و نقل عمومی خواهد کرد.

photo_۲۰۱۹-۱۲-۰۶_۲۱-۴۷-۱۱

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.