| کد خبر: 266015 |

الحاق هزار دستگاه کامیون به ناوگان حمل و نقل کشتیرانی

کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: هزار دستگاه کامیون به ناوگان حمل بار جاده ای کشتیرانی برای کریدور شمال جنوب الحاق شده است.

تین نیوز

 کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: هزار دستگاه کامیون به ناوگان حمل بار جاده ای کشتیرانی برای کریدور شمال جنوب الحاق شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، ناوگان ملی کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در راستای تبدیل شدن به یک شرکت حمل و نقل لجستیکی بر مبنای سند راهبردی خود در افق ۱۴۰۶، اقدام به خرید ۱۵۰ دستگاه کامیون ملکی صفر کیلومتر برای تحقق عملیات حمل و نقل DOOR TO DOOR در کریدور شمال- جنوب نموده است.

 روابط عمومی کشتیرانی با تأکید بر اینکه گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران هم اکنون به عنوان شانزدهمین ناوگان حمل و نقل کانتینری جهان شناخته می شود، ادامه داد: شرکت بهارران در کنار شرکت حمل و نقل ترکیبی گروه کشتیرانی به عنوان شرکت حمل و نقل ریلی این گروه، چشم انداز تازه گروه کشتیرانی را در راستای بدل شدن به شرکتی لجستیکی نوید می دهند.

وی افزود: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته، تا پایان سال آینده با همکاری تولیدکنندگان داخلی، هزار دستگاه کامیون به ناوگان ملکی حمل بار جاده ای گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران ملحق خواهند شد.

 با مجوزی که به تازگی دولت برای شرکت های حمل و نقل جاده ای صادر کرده است، ۱۰۰ دستگاه کامیون دیگر نیز به صورت وارداتی به این چرخه اضافه خواهند شد تا شرکت حمل بار جاده ای گروه کشتیرانی بتواند با ۱۱۰۰ فروند کامیون ملکی، فعالیت خود را در عرصه حمل و نقل چندوجهی تقویت کند.

وی افزود: برای ایجاد انگیزه بیشتر برای کامیون داران کشور، مقرر شده مالکیت کامیون های این شرکت پس از ۳ الی ۶ سال و بسته به نحوه فعالیت رانندگان، به آنان منتقل شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.