| کد خبر: 83017 |

اگر هنوز بلیط قطار تهیه نکرده‌اید

◄ عیدی خود را از رجا بگیرید

تین‌نیوز| اگر مسافر قطار هستید و هنوز بلیط تان را تهیه نکرده‌اید، می‌توانید عیدی خود را از شرکت حمل‌و‌نقل ریلی رجا بگیرید.
 
به گزارش خبرنگار تین‌نیوز شرکت رجا چند دسته تخفیف برای محورهای مختلف مسافرتی در نظر گرفته که مسافران این مسیرها می‌توانند از آن بهره‌مند شوند.
 
بر اساس این گزارش مسافران نوروزی می‌توانند از سه دسته تخفیف رهپویان فجر ، همراهان کاروان نور و آینده‌سازان استفاده کنند.

رهپویان فجر
شرکت رجا اعلام کرده در راستای بزرگداشت ۳۷مین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در نظر دارد در بازه زمانی حرکت قطارهای ۱ الی ۲۲ بهمن ماه سال طرح تسهیلات سفر برای با عنوان رهپویان فجر ارائه کند.
 
در راستای این طرح،۱۰ درصد تخفیف به متولدین ۱۲ تا ۲۲ بهمن‌ماه سال‌های پس از ۱۳۵۷ و ۲۰ درصد تخفیف به متولدین ۱۲ تا ۲۲ بهمن‌ماه سال ۱۳۵۷ ارائه می‌شود که این تخفیف‌ها نیازی به گذراندن مراحل اداری ندارد و تنها با وارد کردن کد ملی و تاریخ تولد در فرآیند خرید بلیت، به صورت خودکار اعمال می‌شود.
 
هر چند از تاریخ این طرح گذشته است اما با توجه به اینکه طرح رهپویان فجر هم ذیل تخفیف‌های نوروزی آمده است، به نظر می‌رسد مسافران می‌توانند از آن استفاده کنند.
 
همراهان کاروان نور
رجا در طرح دیگری در راستای تسهیل سفرهای زیارتی تخفیف‌هایی تا سقف ۲۰ درصد برای سفرهای گروهی منتهی به مقصد مشهد مقدس و همچنین مسیر تهران- شیراز در نظر گرفته است.
 
شما می‌توانید برای اطلاع از این طرح به این آدرس اینترنتی رفته یا با سامانه اطلاع رسانی ۱۵۳۹ تماس بگیرید.
 
آینده‌سازان
طرح تشویقی دیگری که رجا با عنوان «آینده‌سازان» برای آموزش و پرورش، مدارس و مراکز آموزش‌عالی متقاضی بلیت گروهی است که بر اساس آن۲۰درصد تخفیف به درخواست‌های گروهی از سوی این سازمان‌ها داده می شود. اما این طرح مربوط به سفرهای ۹ آبان تا ۲۴ اسفندماه بود.
 
در مجموع برای اطلاع از همگی طرح‌های تخفیفی شرکت رجا، می‌توانید با شماره تلفن ۵۵۱۲۴۳۰۷ – ۰۲۱ تماس گرفته یا به سایت رجا مراجعه کنید.
 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • دوست 0 0

    این خبر دیرهنگام منتشر شده و فرصتهای آن سپری شده از تین انتظار دقت بیشتری میرود.