| کد خبر: 267044 |

رجا با تشکیل ستاد هماهنگی قطارهای نوروزی 1403 به استقبال نوروز رفت

در راستای ارایه خدمات مطلوب به مسافران، ستاد هماهنگی قطارهای نوروزی 1403 شرکت حمل و نقل ریلی رجا با انتصاب اعضا از سوی مدیرعامل این شرکت و برگزاری اولین جلسه آغاز به کار کرد

تین نیوز

در راستای ارایه خدمات مطلوب به مسافران، ستاد هماهنگی قطارهای نوروزی 1403 شرکت حمل و نقل ریلی رجا با انتصاب اعضا از سوی مدیرعامل این شرکت و برگزاری اولین جلسه آغاز به کار کرد

مدیرعامل شرکت رجا در این جلسه که با حضور اعضای ستاد و رؤسای نمایندگی‌های رجا در نواحی برگزار شد ضمن ابراز تأسف از حملات ددمنشانه به مردم غزه، حمله به یمن را نیز محکوم کرد و گفت: امیدواریم هرچه سریع‌تر چشممان به جمال حضرت مهدی (عج) روشن شود تا بی‌عدالتی‌ها، مشکلات و معضلات برطرف شود.

ناصر بختیاری با بیان اینکه امسال پیش‌بینی‌ها خیلی بهتر از سال گذشته بوده است، ضمن قدردانی از مدیران و نمایندگان نواحی افزود: اگرچه نواقصی وجود دارد اما علائم بهبود دیده می‌شود و امیدواریم این روند ادامه داشته و روحیه مطالبه‌گری را همچنان در شما شاهد باشیم تا بتوانیم بهترین خدمات را در خور برند رجا به مسافران عزیز ارائه دهیم.

وی برگزاری جلسات با نواحی را در بهبود عملکرد و افزایش سطح رضایت‌مندی مسافران مؤثر دانست و بیان کرد: امیدواریم با همت و تلاش کارکنان رجا ایام نوروز امسال، از سال پیش نیز بهتر باشد و بتوانیم خودکشش‌ها را نیز به سایر قطارها اضافه کنیم.

علیرضا علی‌سلیمانی –معاون اجرایی و رئیس ستاد هماهنگی قطارهای نوروزی 1403 شرکت رجا- نیز در این جلسه با تأکید بر لزوم نظارت هرچه بیشتر بر راهبران در ایام نوروز، پیگیری برنامه شست‌وشو و جرم‌گیری واگن‌ها، تأمین به موقع قطعات، تجهیز و نظافت خوابگاه، بهبود عملکرد کترینگ‌ها، توجه ویژه به قطارهای کمربندی و محلی را از جمله برنامه‌های مهم در ایام نوروز نام برد.

سید مجید افتخاری -معاون فنی و توسعه و جانشین این ستاد- نیز در ادامه با اشاره به اینکه بازسازی قطارها در حال انجام است، بر لزوم به‌روزرسانی قراردادهای لازم فنی تأکید کرد و گفت: لازم است تا با هماهنگی شرکت نوین صنعت رجا و همکاران در امور نواحی، قطعات و تجهیزات لازم برای ایام نوروز و ابزارآلات موردنیاز مأموران فنی هرچه سریع‌تر تهیه و به تمام نواحی ارسال شود.

در ادامه رؤسای نمایندگی‌های رجا در نواحی برخی از مشکلات موجود را مطرح و درخواست‌ها و پیشنهادهای خود را برای بهبود امور بیان کردند.

انتهای پیام

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس 4 0

    این افتخاری همونی بود که با سفارش این اون به پورسید آقایی تو راه آهن با ایراد های مسخره پدر رجا رو در آورد ... استانداردهای من در آوردی و... از جمله کمالات این فرد است وقتی هم از راهن انداختنش بیرون با پررویی اومد تورجا مثل فرهمند و راشدی

  • ناشناس 2 0

    یه شرکت درست کردن بنام نوین صنعت شده حیاط خلوت خودشون و باعث استثمار و تضعیع حق و حقوق پرسنل فنی . مدیران هگتا و رجا و راه آهن مگه شرکت نوین صنعت با این سیاست که کارهای معاونت فنی انجام بده تشکیل و تاسیس نشد؟! پس این معاونت فنی شما چیست و چکاره است ؟ الان مثلا چابک سازی شده...