| کد خبر: 253006 |

رئیس ستاد هماهنگی قطارهای نوروزی شرکت رجا:

فروش بلیت قطارهای نوروزی؛ دریافت پیامک تایید خرید اجباری است

رئیس ستاد هماهنگی قطارهای نوروزی شرکت رجا اعلام کرد: مسافران هنگام خرید بلیت حتما شماره تلفن همراه خود را برای اطلاع رسانی های بعدی درج کرده و پس از خرید بلیت از دریافت پیامک تائید خرید و اطلاعات سفر اطمینان حاصل کنند.

تین نیوز

 رئیس ستاد هماهنگی قطارهای نوروزی شرکت رجا از عرضه بلیت قطارهای مسافری از روز شنبه ۱۳ اسفندماه خبر داد و اعلام کرد: مسافران هنگام خرید بلیت حتما شماره تلفن همراه خود را برای اطلاع رسانی های بعدی درج کرده و پس از خرید بلیت از دریافت پیامک تائید خرید و اطلاعات سفر اطمینان حاصل کنند.

به گزارش تین نیوز ، «علیرضا علی سلیمانی» با اعلام این خبر گفت: فروش بلیت قطارهای مسافری رجا برای تمام مسیرها به غیر از مسیرهای منتهی به مشهد مقدس و بالعکس به صورت مراجعه حضوری از طریق تمام مراکز مجاز فروش بلیت قطار در سراسر کشور از ساعت ۸ صبح روز (شنبه ۱۳ اسفند ماه) و فروش غیر حضوری این مسیرها از طریق سایت ها و اپلیکیشن های مجاز از ساعت ۱۴

رئیس ستاد هماهنگی قطارهای نوروزی شرکت رجا افزود: عرضه بلیت قطار برای تمام مسیرهای منتهی به مشهد مقدس، به غیر از تهران- مشهد، تهران - طبس و تهران - خواف و بالعکس به صورت حضوری در روز یکشنبه ۱۴ اسفند ماه از ساعت ۸ صبح و فروش غیرحضوری این مسیرها از طریق سایت ها و اپلیکیشن های مجاز از ساعت ۱۴ همان روز انجام می شود.

وی زمان فروش بلیت قطار برای مسیرهای تهران - مشهد، تهران - طبس و تهران - خواف و بالعکس را نیز به صورت حضوری روز دوشنبه ۱۵ اسفند ماه از ساعت ۸ صبح و آغاز فروش غیر حضوری بلیت برای این مسیرها را از ساعت ۱۴ همان تاریخ اعلام کرد.

علی سلیمانی بر ثبت شماره تلفن همراه مسافران در زمان خرید بلیت تأکید کرد و گفت: مسافران هنگام خرید بلیت از هر یک از روش های موجود (حضوری یا سایت های اینترنتی و اپلیکیشن ها)، حتماً شماره تلفن همراه خود را برای اطلاع رسانی های بعدی درج کرده و پس از خرید بلیت از دریافت پیامک تایید خرید و اطلاعات سفر اطمینان حاصل کنند، عدم دریافت پیامک خرید بلیت، می تواند فرصت هر گونه سوء استفاده بعدی از خرید شما را به وجود آورد.

معاون اجرایی رجا همچنین از هم وطنان درخواست کرد: هنگام خرید حضوری بلیت قطارهای مسافری حتماً کارت ملی خود را به همراه داشته باشند و پس از دریافت بلیت، بلافاصله مندرجات آن را با درخواست ارائه شده مطابقت داده و در صورت مشاهده هرگونه مغایرت یا مخدوش بودن آن، سریعاً موضوع را به اپراتور فروش اطلاع دهند.

وی عنوان کرد: هم وطنان برای کسب اطلاعات بیشتر، همچنین دریافت برنامه حرکت قطارها، بهای بلیت، خرید بلیت و... می توانند به صورت شبانه روزی از سراسر کشور با سامانه ارتباط با مشتریان رجا از طریق شماره تلفن ۱۵۳۹ تماس حاصل کرده یا به پایگاه اینترنتی www.raja.ir مراجعه کنند، شماره پیامک ۵۰۰۰۱۳۹ شرکت رجا نیز آماده دریافت نظرها، انتقادات و پیشنهادهای متقاضیان خرید بلیت و سفر با قطارهای این شرکت می باشد.

 
آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری ایرنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.